sharken Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Ja hade ett liknande problem som inte löste sig på dom vanliga sätten för att det spar filer på ett annat ställe i registret som inte tas bort när man återställer datorn eller tar bort programmen prova så här: Gå till kör på startmenyn skriv in regedit tryck ok då kommer du in i registratorn gå till HKEY_LOKAL_MACHINE och öppna softweare leta sedan reda på din sait och ta bort allt. Sen har du bara att ominstallera saiten. Hoppas att det går lika bra för dig som det gick för mig. Citera
stefan83 Postad 22 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2011 tack för tipsen, men tyvärr så hittar jag självklart inte på mapppen för william hill, borde jag hitta nåt trots att jag har avistallerat programmet? mvh Citera
sharken Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 tack för tipsen, men tyvärr så hittar jag självklart inte på mapppen för william hill, borde jag hitta nåt trots att jag har avistallerat programmet? mvh När jag fixade detta så hittade ja en mapp kolla noga. Ja hade problem med databanken postq till PT och det var samma sak där. Citera
sharken Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Har kollat lite Wiliam Hill ligger under WievSonic Corporation kolla där för där ligger min. Citera
stefan83 Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2011 fan hittar inte den mappen heller att allting ska jävlas!! Citera
sharken Postad 23 Januari , 2011 Rapport Postad 23 Januari , 2011 fan hittar inte den mappen heller att allting ska jävlas!! Verkar ju som allt är borttaget om du inte har den installerad just nu. Instalera saiten i så fall och kolla då om du kan hitta den. Citera
stefan83 Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2011 har provat de men hittar den inte Citera
Recommended Posts