Scaniac Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Ja om folk är på så kan vi väl ta idag tycker jag. Runt kl 20.00-20.30 kanske lagt upp en turnering nu 2100 11d freezeout Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Gött! Hoppas att vi kan bli några stycken nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Susan Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Antar att det bara är klubbens manager som kan lägga upp turneringar, eller så har jag bara missat helt hur man gör? Vore schyst om någon som har bättre koll än mig slänga upp en turnering. Hej hej! Det är inte bara klubb-managern som kan lägga upp spel fast även utvalda medlemmar med administratörsbehörighet. Klubb-managern kan bevilja administrativa rättigheter till en medlem. Detta gör det möjligt för utvalda medlemmar att schemalägga kontantspel och turneringar, men de kommer inte ha kunna ha andra privilegier som klubbens manager har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-JR- Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Om det finns plats vill jag gärna haka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Om det finns plats vill jag gärna haka på. det har uppstått ett problem kära pfare max taket för home game beta version är tydligen 50 medlemmar och jag kan inget göra.. har mailat supporten och dom vägrar ge fler utrymme nu under betan verkar inte som det funkar för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoleModel Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Eftersom intresset verkat vara stort för en PF-klubb och Scaniacs verkar vara full har jag tagit mig friheten att skapa en "Pokerforum 2"-klubb, finns det intresse att gå med i denna? Info är i alla fall: ID: 168001 Kod: microstakes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 coolt har anmält intresse till den också nu. Men strat någon tunnering ikväll då runt 20 tiden. Handboll plus poker I LIKE. Hoppas det blir lite bättre än förra, den är ju död redan tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Glöm inte å Godkänna bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Jag är gärna med på en turnering ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoleModel Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Börjar rulla in lite folk nu, är det någon som är intresserad av att vara Admin? + har skapat en 1$ rebuy med 20% payout, 1000 i startstack. Önska gärna vad ni vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Bra starta en då tack, RoleModel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Varför såå sent??? Starta 20.30 senast å 5 dollars Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Jag bara gnäller men hatar rebuy kör freezout please Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoleModel Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Har startat en 5$ freez nu som börjar om 33min, så skynda att joina klubben ni som inte redan gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoleModel Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Jag kommer att starta en ny tråd för klubben, jag kommer att göra mitt bästa för att den ska bli seriös med återkoppling i tråden och ett rankingsystem och roliga turneringar. som jag tidigare skrivit: Du är inbjuden att gå med i min privata pokerklubb för Home Games online. - Om du inte redan har den, ladda ner PokerStars gratis programvara från http://www.pokerstars.com - Öppna huvudlobbyn och klicka på fliken Home Games tab - Klicka på knappen 'Gå med i en pokerklubb' - Fyll i klubbens ID-nummer: 168001 - Fyll i min inbjudningskod: microstakes Klart! När jag har godkänt din medlemsansökan, är vi redo att börja spela Home Games online tillsammans. Om du vill veta mer, gå till http://www.pokerstars.com/homegames Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 bra initiativ, vi får helt enkelt slå ihop klubbarna sen när PS får tummen ur röven och höjer gränsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 bra initiativ,vi får helt enkelt slå ihop klubbarna sen när PS får tummen ur röven och höjer gränsen Prescis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Bara 10 min kvar nu å bara 2 st än. KOM IGEN NU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Cashgame Någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoleModel Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Följ all action här! http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/63966-home-game-pokerforum-2-a.html#post1575381 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Blev ju ingen bra action turnering i söndag (1 reggad). Ska vi försöka styra upp en ny turre till torsdag kväll och köra den samtidigt med pokerstars medlemsturnering då jag antar att några kommer lira den. dvs "27/1 Pokerstars medlemsturnering med 40 biljetter till Turbo Takedown i potten! Datum: 27th 21.00 EET" Ska vi sikta på en nlhe 5 dollars freezeout som startar samma tid? Hoppas vi kan bli några stycken denna gång istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
turtyre Postad 4 Februari , 2011 Rapport Share Postad 4 Februari , 2011 Blir de nåra turrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 11 Februari , 2011 Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Va tror vi ska vi göra ett försök och samköra en turre med forumturneringen på söndag kl 20.00? Ett förslag kan ju vara typ nlhe 5+0,5 dollars freeze 10min blinds eller dyl. Jag kommer regga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallzz Postad 13 Februari , 2011 Rapport Share Postad 13 Februari , 2011 har ansökt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 13 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2011 har ansökt nu Som sagt är homegame klubben full.. maxmembers är fortfarande 50:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts