ClarkKent89 Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 PokerStars har kommit med ett nytt roligt koncept. PokerStars Home Games. Nu kan man ha sin egen poker klubb online där man kan bjuda in sina vänner. Man kan spela precis dem spelen som man gillar bäst, på vilka nivåer man vill, när som helst! Det är lätt att skapa en klubb. Först väljer man ett klubbnamn och en inbjudnings kod. Sen fixar man sin egen lobby med egna privata bord och turneringar. Jag testade det igår kväll för första gången och inom en minut så hade jag min egen poker klubb. Mer info finns på: http://www.pokerstars.com/poker/home-games/ Vi kanske ses i nån klubb snart! Citera
07086515 Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 PokerStars har kommit med ett nytt roligt koncept. PokerStars Home Games. Nu kan man ha sin egen poker klubb online där man kan bjuda in sina vänner.Man kan spela precis dem spelen som man gillar bäst, på vilka nivåer man vill, när som helst! Det är lätt att skapa en klubb. Först väljer man ett klubbnamn och en inbjudnings kod. Sen fixar man sin egen lobby med egna privata bord och turneringar. Jag testade det igår kväll för första gången och inom en minut så hade jag min egen poker klubb. Mer info finns på: http://www.pokerstars.com/poker/home-games/ Vi kanske ses i nån klubb snart! coolt vill också lira Citera
Scaniac Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Tycvker att iom helka grejen gör att man kan få in nya spelare till sajten, borde man inte få ngn slags belöning då ? Citera
DoctorNorth Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Känns som att nån/man borde dra igång en klubb och ha en stående billig turnering för pf:are där var kväll. En liga baserad på turneringsresultaten i klubben uppdateras ju dessutom automatiskt i lobbyn efter var turre. Lite småkul! Citera
ClarkKent89 Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2011 Scaniac har nyligen gjort en klubb för pf:are! Bra gjort mannen =) Namn: pokerforum.nu Lösenord: forumiten Klubb id: 60830 Vi ses där! Citera
Recommended Posts