Gå till innehåll

PokerStars Home Games - Officiell diskussionstråd

Recommended Posts

Postad

PokerStars har kommit med ett nytt roligt koncept. PokerStars Home Games. Nu kan man ha sin egen poker klubb online där man kan bjuda in sina vänner.

Man kan spela precis dem spelen som man gillar bäst, på vilka nivåer man vill, när som helst!

Det är lätt att skapa en klubb. Först väljer man ett klubbnamn och en inbjudnings kod. Sen fixar man sin egen lobby med egna privata bord och turneringar.

Jag testade det igår kväll för första gången och inom en minut så hade jag min egen poker klubb.

Mer info finns på: http://www.pokerstars.com/poker/home-games/

Vi kanske ses i nån klubb snart! :-D

Postad
PokerStars har kommit med ett nytt roligt koncept. PokerStars Home Games. Nu kan man ha sin egen poker klubb online där man kan bjuda in sina vänner.

Man kan spela precis dem spelen som man gillar bäst, på vilka nivåer man vill, när som helst!

Det är lätt att skapa en klubb. Först väljer man ett klubbnamn och en inbjudnings kod. Sen fixar man sin egen lobby med egna privata bord och turneringar.

Jag testade det igår kväll för första gången och inom en minut så hade jag min egen poker klubb.

Mer info finns på: http://www.pokerstars.com/poker/home-games/

Vi kanske ses i nån klubb snart! :-D

coolt vill också lira ;)

Postad

Känns som att nån/man borde dra igång en klubb och ha en stående billig turnering för pf:are där var kväll. En liga baserad på turneringsresultaten i klubben uppdateras ju dessutom automatiskt i lobbyn efter var turre. Lite småkul!