Gå till innehåll

Heypoker - ta ut pengar.


Mr.Lajban

Recommended Posts

Har ingen aning, men banker är dom mest djävulska människorna så det är nog 90% chans att dom gör :)

 

Ganska lustigt att säga att banker är dom mest djävulska människorna i en tråd som handlar om scammarna heypoker :shock:

 

 

Ang att ta ut till bank så kommer jag inte ihåg hur det är på hey men på andra sidor är min erfarenhet att man sällan betalar uttagsavgift för uttag i sek eller euro men för andra valutor får man ofta betala sin egen banks avgifter typ 25-50 kr, har hänt vid nåt tillfälle att jag fått betala avgift från avsändarens bank också ($6 var det då). Växelkursen brukar dock oftast vara rätt bra.

 

Av MB och neteller har MB lägre avgifter, kan dock vara smart att ha båda med olika valutor ($/€) så slipper man växelavgifter som oftast är rätt saftiga annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske dags att skaffa neteller/moneybookers?

 

Har säkert diskuterats någonstans. Vilken är bäst/billigast?

MB, om du skaffar Neteller, ta det i den andra valutan. Eller ännu bättre, bli VIP på MB så får du ha flera valutor. Omsätt 5k €/mån på MB är det korta svaret på hur man blir det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...