Watchout33 Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 Tjenare, min bror har ett FTP konto, vet inte ifall han lirar mer, men iaf det var gjort på den här datorn jag sitter nu och jag skaffade mig just ett konto, det betyder att båda var gjorda på samma mac adress(ifall de nu kan se det) och samma ip-adress, hur ser FTP på detta? Bryr de sig något? Det är knappast samma uppgifter, men somsagt ip och mac adresserna är ju desamma. Tacksam för svar. Citera
Luap Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 Tjenare, min bror har ett FTP konto, vet inte ifall han lirar mer, men iaf det var gjort på den här datorn jag sitter nu och jag skaffade mig just ett konto, det betyder att båda var gjorda på samma mac adress(ifall de nu kan se det) och samma ip-adress, hur ser FTP på detta? Bryr de sig något? Det är knappast samma uppgifter, men somsagt ip och mac adresserna är ju desamma. Tacksam för svar. Lär vara superlugnt sålänge ni inte spelar på samma bord etc Citera
Drekari Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 Bara ni inte står på samma namn eller spelar på samma bord så ska det väl vara lugnt, det värsta som kan hända är att dom ber dig skicka in dina uppgifter så det är nog rätt chill Citera
obvspeltorsk Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Kan bekräfta det som föregående talare säger. Jag och min bror är reggade på ett x antal olika pokersites. Från samma IP/Nätverk och bodde då på samma adress. Bara ni undviker samma bord äre nemas problemas Citera
Recommended Posts