Visionaren Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Hallå Pokerforumare! Poker har nu i ett antal år varit på agendan för mig vilket öppnat och stängt många dörrar genom åren som gått. Lite av en journeyman, har rest jorden runt ett par varv och är nu till stor del baserad i Sydost Asien, främst Thailand där pokern keeps me sane. Var top 10 mest vinnande spelare på Ladbrokes för några år sedan men nätpokerns hit n´run dagar är över och det krävs, som ni säkert vet, en viss mån av disciplin för att göra bra ifrån sig i branschen. Rörig livsstil har lett till rörig poker och det är dags att fixa till den biten igen! Så, här för några månader sedan satte jag upp två enkla mål: 1) få en bra stakingdeal 2) håll koll på dina ***** pengar! Punkt ett gick igenom för en månads tid sedan efter fem veckors spelande via Pokersponsors.org, har jag spelat till mig en schyst stakingdeal, Punkt två har jag lite att jobba på... Man skulle tro att efter alla dessa år, att man hade lärt sig något men... Jag jobbar på de... Citera
Recommended Posts