joppe99 Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 tja är en som har flyttat till småland ganska nyligen och är lite sugen på att träffa lite fol o spela live.. någon som vet om de finns någon klubb inärheten av vetlanda eller home game?? Citera
heroxz Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 tja är en som har flyttat till småland ganska nyligen och är lite sugen på att träffa lite fol o spela live.. någon som vet om de finns någon klubb inärheten av vetlanda eller home game?? det hade vart intressant, or nämligen i nässjö Citera
datob_83 Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 tja är en som har flyttat till småland ganska nyligen och är lite sugen på att träffa lite fol o spela live.. någon som vet om de finns någon klubb inärheten av vetlanda eller home game?? Finns tyvär ingen "riktig" klubb här. Men PMà så ska jag ge dig lite info! Citera
joppe99 Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2011 kan du skicka ett mail för min sida krånglar Citera
bjoelle Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 När du fått tillgång till PM kan du Pma mig för mer info. Finns många småklubbar runtom i Småland. Citera
Recommended Posts