Gå till innehåll

Expressens freeroll på PokerStars.com!


Pitbull

Recommended Posts

  • Svars 195
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att ställa in med 88 UTG med 3 stor stackar direkt efter sig anser jag fortfarande vara fel, då du i det läget inte var i behov att göra det. Däreomot några varv senare och du fortfarande shortstack hade förändrat det hela.............

Dock håller jag med om att det jävligt dumt och gå all in med 22 som han gjorde det och tillfället han valde(4 kvar, 3 tog sig vidare)

 

absolut men jag anser att det var korrekt... då bordet var så äckligt taight... och jag vill inte behöva fatta ett beslut vid ett möjligt omslag... alltid jobbigare att syna än att trycka, det e min bestämda uppfattning.

 

grattis till platsen i allfall...

 

//J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ställa in med 88 UTG med 3 stor stackar direkt efter sig anser jag fortfarande vara fel, då du i det läget inte var i behov att göra det. Däreomot några varv senare och du fortfarande shortstack hade förändrat det hela.............

Dock håller jag med om att det jävligt dumt och gå all in med 22 som han gjorde det och tillfället han valde(4 kvar, 3 tog sig vidare)

 

absolut men jag anser att det var korrekt... då bordet var så äckligt taight... och jag vill inte behöva fatta ett beslut vid ett möjligt omslag... alltid jobbigare att syna än att trycka, det e min bestämda uppfattning.

 

grattis till platsen i allfall...

 

//J

 

Då förstår jag hur du tänkte............

 

Lycka till sjävl ikväll/imon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dubbla upp på första handen, ställde in på knappen med AKs får syn av utg limp med AJ.

:oops:

 

hade regristrerat mig på en annan frirulle innan och den startade samtidigt som expressens. Det var i och för sig inte en riktig frirulle utan en playmoney tunerning. :shock: nåväl tänkte gå all in och slippa skiten, tyvärr så gick jag all-in i fel tunerning. Du dubblar och jag åkte ut på 278 plats och är sveriges största tomte. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tydligen vant mig med b2b med tanke på action på turneringarna :)

Mitt bord var sjukt tight jobbade upp mig till ~3700 med blinds på 25/50 sedan så slaskade jag bort 1700 mot legolas som cr mig på turn och jag var tvungen och lägga en bluff(bra spelat av han/hon).

Sedan så synar jag bort 80% av stacken med AKs mot fi:s JJ,resterande trycker jag med 66 mot AKs och esset kommer givetsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...