Staahla Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Känns som vi inte kan komma någonstans med den här diskussionen. Men ur Chicagoperspektiv är rivaliteten mot GB enorm. Men kul att ni engagerar er synd bara att det går käpprätt åt helvete (och Ramz väg) ändå. Nä, i ärlighetens namn så vet jag inte mycket mer än det jag läst i intervjun och så snacket som gick när Favre signade för Minnesota. OT men kan typ ingenting om baseboll men är det så mycket rivalitet där? Vafan där kan de ju möta samma lag fem dagar i rad. Fast det kanske är just därför det blir hett? Ska se Mets vs. SF i vår och hoppas på hat men det låter långsökt. Jag vet inte hur det är överlag utan tänkte främst på Yankees - Red Sox som ganska vedertaget hålls som den största sportrivaliteten i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samuel. Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 LET'S GO JETS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 GO REX! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Steelers kan dra åt helvete. mvh Frank Sobotka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 6 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2011 GG Japp, du tog ju rätt effektivt kål på ligan i förra omgången. Grattis, wp osv! Men kul ska det bli med superbowl iaf! Tillsammans med championsleaguefinalen de överlägset största årliga idrottshändelserna imo. Enda tråkiga är att jag inte riktigt vet vilka jag håller på i år. Gillar stålhårda steelers sen gammalt, men har följt green bay rätt mycket den här säsongen och gillar verkligen hur A-rodg å grabbarna spelar. 2 klassiska storlag är det iaf utan tvivel, lär bli en grym match! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 6 Februari , 2011 Rapport Share Postad 6 Februari , 2011 aa det här blir nice. Ska bli jävligt kul att se Green Bay, som vanligt Tramon Williams, Charles Woodson, Clay Mathews, BJ Raji, Greg Jennings, Aoron Rodgers. Det är dags för årets viktigaste match, time to step up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 PIPP!! Show me the moniez please. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 Meh kom jag sist?! Dock skippade jag att välja spelare till superbowl för hade ju ändå inte kunnat vinna;-) Fuck, var vill du ha pengarna? FTP eller stars va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 Det här måste antagligen vara det största som har hänt mig i mitt liv. Tvåa i denna superviktiga tävling med mitt lag med endast GTO-spelare. Jag är rörd och jag är stolt. Samtidigt visar detta att med GTO-spelare och GTO-spel kommer man i toppen men man kan inte röra giganteras gigant. Jämfört med den rättvise segraren är vi alla små patetiska dvärgar. PS! Det var väl inte så att segrare också körde GTO? För i så fall har jag bara kört nGTO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 grattis då ramz! nästa år får vi köra hela säsongen tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 Det här måste antagligen vara det största som har hänt mig i mitt liv. Tvåa i denna superviktiga tävling med mitt lag med endast GTO-spelare. Jag är rörd och jag är stolt. Samtidigt visar detta att med GTO-spelare och GTO-spel kommer man i toppen men man kan inte röra giganteras gigant. Jämfört med den rättvise segraren är vi alla små patetiska dvärgar. PS! Det var väl inte så att segrare också körde GTO? För i så fall har jag bara kört nGTO. Jag vet inte om det var så jävla GTO att ha Curtis Painter som QB i första omgången Speciellt när en kille som heter Peyton Manning spelar i samma lag Men det visar bara på hur starkt ditt lag var i övrigt att ni ändå lyckades komma tvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 Jag vet inte om det var så jävla GTO att ha Curtis Painter som QB i första omgången Speciellt när en kille som heter Peyton Manning spelar i samma lag Curtis Painter var min blufffrekvens. En blufffrekvens måste man ha annars blir man för lättläst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts