Slasktratt Postad 29 December , 2010 Rapport Postad 29 December , 2010 Reviderad presentation: ... Citera
HeavyM Postad 29 December , 2010 Rapport Postad 29 December , 2010 Kult intro, GL! Vilken typ av hårdrock lyssnar du på? Citera
Crappy Postad 29 December , 2010 Rapport Postad 29 December , 2010 Såja, fler från Borås. Snart tar vi över PF Riktigt kul, den här ska följas. Om du är sugen på lite micro live turrar så hör av dig. GL Citera
Slasktratt Postad 29 December , 2010 Författare Rapport Postad 29 December , 2010 kult tratten mvh finken Kult intro, GL! Vilken typ av hårdrock lyssnar du på? Favoriter är Opeth, Fair to Midland, Dream Theater, Dimmu Borgir, The Crown, At The Gates, The Haunted m.m. Tycker även att Van Halens "Jump" är en sjukt bra låt och att Gary Moore också kunde en gång i tiden, samtidigt som death och black metal alltid har en plats i mitt hjärta, så spektrat är ganska brett. Såja, fler från Borås. Snart tar vi över PF Riktigt kul, den här ska följas. Om du är sugen på lite micro live turrar så hör av dig. GL Det är min ambition! Men jag nöjer mig inte med PF. Visionen är att Göteborg ska ses som en blek förort och därefter världsherravälde Tack för inbjudan! Citera
Slasktratt Postad 30 December , 2010 Författare Rapport Postad 30 December , 2010 Kvinnor alltså. Man blir så trött Finns det nåt mer manipulerande än en tjej? Det finns alltid en agenda men den ska helst inte avslöjas om det inte är absolut nödvändigt. Vill hon veta om du tycker att hon är tjock så frågar hon vad du tycker om andra tjejer. Är hon sur är man skicklig om man lyckas ta reda på varför inom en vecka. Om man inte vill älta gammalt groll är man känslokall och säger man som det är är man en skithög. Hur man än gör lyckas hon alltid göra sig till offer. Känslorna tar helt överhanden och logiken flyger rätt ut genom fönstret. Men hon är ursäktad för hon visar ju iaf vad hon känner. "Kan jag rå för hur jag känner?" är en vanlig klyscha. Nej, det kan du kanske inte men du får ändå ta konsekvenserna för dina handlingar. Man tycker ju att tankeverksamheten nån gång borde gå in och säga: Stopp! Kanske är mitt beteende inte rationellt? Min avundsjuka och missunsamhet går kanske ut över någon som inte förtjänar det? Jag kanske har lite väl långt till känslorna men om känslorna ska vara på total bekostnad av logiken så vill jag gärna att det ska förbli så. /rant Imorrn är det ytterligare en högtid som går i spritens tecken och det är bestämt att det är jag som ska stå för festen. Det verkar som att vi blir ganska många iaf. Det ska ju alltid OSA:s i sista sekunden. Slutar ofta med att det sitter 3 stackare på varje fest och ugglar istället för att alla samlas och har roligt tillsammans. Om man ändå lyckas samla ihop sig någorlunda skiter det sig ändå om det blir utgång. Jag lyckades stånga mig fram till en flaska bubbel idag på systemet. Det verkade som att de hade lärt sig från tidigare år och fyllt på lagret rejält. Köpte en champagne och en chapel hill så man kan slaskdricka lite 2011 ska bli så grymt mkt bättre än det här jävla skitåret. Good riddance! Citera
Jimmy_Pistol Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Kvinnor alltså. Man blir så trött För att påminna dig om vad allt går ut på Eller om språket ej passar Citera
Slasktratt Postad 30 December , 2010 Författare Rapport Postad 30 December , 2010 Facit Just detta har bara blivit ännu tydligare på sistone Citera
Jimmy_Pistol Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Just detta har bara blivit ännu tydligare på sistone För mig med:mrgreen: Citera
darvartagan Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Just detta har bara blivit ännu tydligare på sistone + 5 jävla miljoner eller ännu mer! Citera
Slasktratt Postad 31 December , 2010 Författare Rapport Postad 31 December , 2010 Lyan är städad (jag sket i kontoret som vanligt), champagnen står på kylning och pungen är rakad! Nu kör vi! In i dimman! Citera
SasaMatic Postad 1 Januari , 2011 Rapport Postad 1 Januari , 2011 trevligt slask =) hur dyrt blev det att lära sig plo när det nu var om jag får fråga? Citera
Slasktratt Postad 1 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2011 trevligt slask =) hur dyrt blev det att lära sig plo när det nu var om jag får fråga? Ptja, vad kostar slutbums bok? Citera
SasaMatic Postad 1 Januari , 2011 Rapport Postad 1 Januari , 2011 haha =) nej , lirade mot dig under din första plosväng på svs då du satt och nötte i dagar men sen tighta du till dig skapligt Citera
slowboy Postad 1 Januari , 2011 Rapport Postad 1 Januari , 2011 Samma viktmål som dig under 2011, började träna i våras och har också ökat 6-7 kilo och väger nu 64, men har också problem med matdieten , så har du några råd vore det skoj Citera
Slasktratt Postad 2 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2011 haha =) nej , lirade mot dig under din första plosväng på svs då du satt och nötte i dagar men sen tighta du till dig skapligt Jag misstänker att du har ganska dålig koll på min första plosväng. Har spelat plo relativt länge Samma viktmål som dig under 2011, började träna i våras och har också ökat 6-7 kilo och väger nu 64, men har också problem med matdieten , så har du några råd vore det skoj Hade ju hoppats på att du skulle komma med tipsen Jag vet egentligen vad som måste göras men jag har svårt att förmå mig. Jag behöver äta mer regelbundet och planera mer i förväg. En matsedel för hela veckan som man håller sig till utan undantag är nog nöten. Sömnen är nog också en viktig del i det hela. Sen är det självklart viktigt att äta ordentligt direkt efter träning. Där har jag slarvat en hel del och det är bara ren dumhet. Även prottepulvret har hamnat på efterkälken. Har jävligt svårt för sötningsmedel så jag tänkte byta till ett utan och blanda med socker (oboy) istället om det behövs. Sen tycker jag att det är viktigt att ha kontinuitet i sin träning så det inte blir några uppehåll. Då faller allt väldigt fort. Jag äter inte kött heller så jag får tänka till lite extra med proteinet men det är egentligen inte så svårt. Jag är bara på tok för lat. Citera
Schultzan Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Såja, fler från Borås. Snart tar vi över PF Riktigt kul, den här ska följas. Om du är sugen på lite micro live turrar så hör av dig. GL Sååja! Jobba Borås! glgl TS Citera
slowboy Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Jag misstänker att du har ganska dålig koll på min första plosväng. Har spelat plo relativt länge Hade ju hoppats på att du skulle komma med tipsen Jag vet egentligen vad som måste göras men jag har svårt att förmå mig. Jag behöver äta mer regelbundet och planera mer i förväg. En matsedel för hela veckan som man håller sig till utan undantag är nog nöten. Sömnen är nog också en viktig del i det hela. Sen är det självklart viktigt att äta ordentligt direkt efter träning. Där har jag slarvat en hel del och det är bara ren dumhet. Även prottepulvret har hamnat på efterkälken. Har jävligt svårt för sötningsmedel så jag tänkte byta till ett utan och blanda med socker (oboy) istället om det behövs. Sen tycker jag att det är viktigt att ha kontinuitet i sin träning så det inte blir några uppehåll. Då faller allt väldigt fort. Jag äter inte kött heller så jag får tänka till lite extra med proteinet men det är egentligen inte så svårt. Jag är bara på tok för lat. Haha är exakt likadan alldeles för lat, hur svårt skall det vara att regelbundet ta proteinshake och orka laga mat.. Hoppas vi förbättrar både vårt omahaspel och träningen =) Citera
SasaMatic Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Jag misstänker att du har ganska dålig koll på min första plosväng. Har spelat plo relativt länge Kan nog vara så men den gången var väl lite mer än ett år sen =) Citera
bigdwarf Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Alltid kul med en förortsdagbok...kommer följas Och angående brudar är det alltid bäst att satsa fullt ut på singellivet och vara sin egen herre...iaf tills man fyller 30 imo. goood luck, high five osv edit: spännande med musiken också, går faktiskt lite i samma tankar att börja pillra lite med fruityloops osv....hur mkt musikalisk bakgrund krävs, vad har du för erfarenheter/utbildningar inom ämnet? Citera
Slasktratt Postad 2 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2011 Alltid kul med en förortsdagbok...kommer följas Och angående brudar är det alltid bäst att satsa fullt ut på singellivet och vara sin egen herre...iaf tills man fyller 30 imo. goood luck, high five osv edit: spännande med musiken också, går faktiskt lite i samma tankar att börja pillra lite med fruityloops osv....hur mkt musikalisk bakgrund krävs, vad har du för erfarenheter/utbildningar inom ämnet? FL har jag faktiskt aldrig arbetat i. Jag har haft det och tittat på det men har övergett det ganska fort. Jag har arbetat mest i Cubase SX och Reason. På senare år har jag tröttnat på Cubaseversioner som inte fungerar och jag använder det numera bara till efterarbete och enstaka audiopålägg. Du behöver ingen musikalisk bakgrund egentligen. Du behöver lära dig hur programmet fungerar och hitta ditt eget sätt att arbeta. Du kan läsa dig till mycket på internet men mest lär du dig genom trial and error. Jag har i princip ingen musikalisk utbildning. Jag har aldrig tagit en musiklektion mer än smörjan man genomled i grundskolan. Jag har en del teknisk utbildning inom området genom 2 års folkhögskolestudier. Jag skulle också rekommendera att du, om du inte redan har gjort det, tar upp ett instrument. Du behöver inte bli bäst i världen på gura eller whatever men varje instrument har sin egen charm och är inspirerande på ett nytt sätt. Jag rekommenderar även att du börjar lyssna och inspireras så brett som möjligt. Jag rekommenderar t.o.m. att du försöker apa efter ganska mkt. Det är ett väldigt bra sätt att lära sig nya tekniker som man kan implementera i sin egen stil. Sen är det kanon i början att lära sig tillsammans med andra människor. Angående brudarna så börjar man väl känna lite att det magiska decenniet smyger allt närmare. 3 år kvar på det glada 20-talet. Seriöst så bryr jag mig inte så mkt om det just nu iaf men man skulle kunna säga att jag hatar hela idén med raggning så singellivet kan bli lite ensamt ibland. Jag har gått och trampat en del i gamla spår och det har kanske inte varit jättesmart. Jag hade faktiskt en spontan date igår med en tjej som var här på nyår. Det tycker jag är ganska snabbt jobbat Vi hade väldigt trevligt så det lär bli en fortsättning snart. Citera
Slasktratt Postad 4 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2011 Blev pangsjuk efter nyår precis som hälften av alla som var här. Great success! 3:e gången jag är sjuk på ungefär en månad och jag brukar inte vara sjuk så ofta. Återkommer när jag fått bukt på den här skiten. Citera
Jimmy_Pistol Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Vad gör du för musik? Kommer ihåg att vi körde med fasttracker, fruityloops, reason och Acid. Samt lite hårdvarugrejer.. edit: såg första inlägget=) Citera
Slasktratt Postad 4 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2011 Vad gör du för musik? Kommer ihåg att vi körde med fasttracker, fruityloops, reason och Acid. Samt lite hårdvarugrejer.. edit: såg första inlägget=) Se första posten Citera
Slaskhink Postad 6 Januari , 2011 Rapport Postad 6 Januari , 2011 Blev pangsjuk efter nyår precis som hälften av alla som var här. Great success! 3:e gången jag är sjuk på ungefär en månad och jag brukar inte vara sjuk så ofta. Återkommer när jag fått bukt på den här skiten. Du e sjuk rätt ofta, frågan är om din diet med quorn, soya och skit verkligen funkar eller om ditt immunförsvar blivit försvagat. Jag e aldrig sjuk (förutom cp-skadan & dampen och det då) Citera
Recommended Posts