Pokerrr Postad 27 December , 2010 Rapport Postad 27 December , 2010 Hallå! Jag lirade nyss ett par sitngos och bad beatsen kom som en våg. Kommer inte gå in på några detaljer om hur händerna skedde för jag startade inte denna råd för att gnälla över mina bad beats. Men jag tänkte på att bad beatsen kommer alla på en gång. Hur kommer det sig att när man verkligen blir utdragen så blir man det i varje pott. Gång på gång den sessionen. varför kommer inte istället bad beatsen lite då och då? Såklart så kommer dom ju ibland fast man springer som en gud. Men jag menar att när man väl har allt emot sig så har man verkligen allt emot sig. Alla potter osv. Tycker det är märkligt... Ni får gärna förklara för mig om jag fått detta fel uppfattat Citera
Nirwanda Postad 28 December , 2010 Rapport Postad 28 December , 2010 för jag startade inte denna tråd för att gnälla över mina bad beats Citera
diazo Postad 28 December , 2010 Rapport Postad 28 December , 2010 for man kommer bara ihog nar det ar extremt, sitter man och randomgrindar och vinner varannan flipp eller 1/3 eller 2/3 marker man ju inte det Citera
Recommended Posts