Partneransvarig Postad 22 December , 2010 Rapport Postad 22 December , 2010 Söndagen har en medlemsturnering med William Hill där dom har adderat $1000 till potten. Information Namn: PF1000 Restriktioner: Advertiser protected. Dvs låst för spelare under alla PokerDOTSE konton Datum: 16.01.11 Registrering startar (Lobby time Only): redan öppen Turneringen startar (Lobby time Only): 19.00 lobbytid - 20.00 svensk tid Minimum antal spelare: 20 Adderat värde: $1000 + alla inköp Inköp: $10+$1 Denna turnering är låst till de spelare som har skapat sina konton genom våra länkar. För er som inte har ett konto på William Hill kan skapa ett här! Citera
Partneransvarig Postad 10 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2011 William Hill har lagt till en reload bonus som är exklusiv för våra medlemmar så passa på att samtidigt som ni kan spela en medlemsturnering så har dom denna bonus. 50% reload bonus upp till $100 - Erbjudandet gäller spelare som registrerat sig via poker.se & pokerforum.nu - Erbjudandet är giltigt mellan den 13:e till och med den 16:e januari 2011. Citera
sharken Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Reggad får väl köra Crappy special den här gången såg ju riktigt lovande ut. Citera
Crappy Postad 16 Januari , 2011 Rapport Postad 16 Januari , 2011 Reggad får väl köra Crappy special den här gången såg ju riktigt lovande ut. Hoho det gäller att ha mina klonkar skillls då också. Men självklart kan ni få revansch idag. Reggad! Citera
William Hill Poker Club Postad 16 Januari , 2011 Rapport Postad 16 Januari , 2011 Välkomna! Missa inte sista dagen för reload bonusen idag. Citera
theo Postad 16 Januari , 2011 Rapport Postad 16 Januari , 2011 Måste ju klaga på något, så för bövelen 1500 i startmarker Citera
William Hill Poker Club Postad 17 Januari , 2011 Rapport Postad 17 Januari , 2011 Måste ju klaga på något, så för bövelen 1500 i startmarker Tack för din feedback. Skall tänka på det till nästa gång. Citera
Killerbee Postad 17 Januari , 2011 Rapport Postad 17 Januari , 2011 Och om jag ska klaga tar jag hellre ett rake-race då dessa tider som turneringarna spelas på inte passar mig. Fast ni andra kanske hellre föredrar turneringar... Vad vet jag! Citera
William Hill Poker Club Postad 17 Januari , 2011 Rapport Postad 17 Januari , 2011 Och om jag ska klaga tar jag hellre ett rake-race då dessa tider som turneringarna spelas på inte passar mig. Fast ni andra kanske hellre föredrar turneringar... Vad vet jag! Jag håller med om att det är dags för ett race igen snart. Skall försöka få till det nu i vår. Citera
Recommended Posts