ToBad Postad 20 December , 2010 Rapport Share Postad 20 December , 2010 Jag söker efter pokersiter som har bra turneringar där $3500 - $10000 är garanterade. Anmälda spelare ska inte ligga över 250. Vilket torde utesluta Full Tilt, Pokerstars, Party Poker med fler. Söker också turneringar där värdet kan bli bra för $35 - $55 i inköp. Även här ska anmälda spelare inte ligga över 250. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 20 December , 2010 Rapport Share Postad 20 December , 2010 Ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanSmb Postad 20 December , 2010 Rapport Share Postad 20 December , 2010 man pratar ofta om "övervärde" i turneringar... Tex: En turnering har €10k GTD, och kostar €20+2, då krävs det alltså 500spelare för att det ska vara €10k totalt i inköp, säg att de endast blir 400 spelare med, då är det drygt €2k "ÖVERVÄRDE" dock hittar man aldrig övervärde på de stösta siterna, utan får då söka runt på de mindre nätverken/siterna! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 20 December , 2010 Rapport Share Postad 20 December , 2010 Blir aldrig övervärde eftersom alla sajter har 14 timmars latereg.. avskaffa latereg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 20 December , 2010 Rapport Share Postad 20 December , 2010 Ongame har väl ingen latereg? Inte Everest heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RunningAlone Postad 20 December , 2010 Rapport Share Postad 20 December , 2010 Party på skumma tider brukar funka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 20 December , 2010 Rapport Share Postad 20 December , 2010 Ongame har väl ingen latereg? Inte Everest heller. Jo, alla siter har 14h latereg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Ongame har väl ingen latereg? Inte Everest heller. Onegame har ingen latereg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 ongame har ingen latereg, men bara massa jävla rebuys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 ongame har ingen latereg, men bara massa jävla rebuys Vet inte om Ongame, men på Entraction finns ju "wild west", där det händer att nån köper in sej för mer än första priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Tycker party låter som ett bra alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Vet inte om Ongame, men på Entraction finns ju "wild west", där det händer att nån köper in sej för mer än första priset! När skulle det ha hänt? Vilken skröna. Att göra 60-150 buy ins i den stora tror jag är ganska vanligt, men att någon skulle ha gjort 6-8000 buy ins?? Det du påstår är nästan inte ens möjligt pga utbetalningsstrukturen på Entraction (väldigt mycket av potten går till ettan). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 När skulle det ha hänt? Vilken skröna. Att göra 60-150 buy ins i den stora tror jag är ganska vanligt, men att någon skulle ha gjort 6-8000 buy ins?? Det du påstår är nästan inte ens möjligt pga utbetalningsstrukturen på Entraction (väldigt mycket av potten går till ettan). Ber om ursäkt, du har nog rätt. Jag tänkte väl på sista priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Jag har ju ingen jävla alkolås på min dator, men jag läste i nån tidning att Clas Olsson säljer alkomätare för 499 spänn. Tänker skaffa det i morron. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Ber om ursäkt, du har nog rätt. Jag tänkte väl på sista priset. Jag är en av dem där det händer att jag köper in för mer än sistapriset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Cereus nätverket, d.v.s. UB & Absolute brukar ha lagom stora turrar i det spannet du nämner. Lägg dessutom till att det är avsevärt sämre motstånd än FTP, Stars etc. Tyvärr på för svenskar lite knöliga tider men ......... /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Kan särskilt rekommendera Ongames shorthandedturrar. Det går en med $54 i inköp som börjar 18.30 eller 19.30 och en $33 som startar 20.30. Den med högre inköp brukar vara deepstack. Brukar vara någonstans mellan dryga 100 och dryga 200 spelare. Upplever att värdet är fint, många rasar ut snabbt och skjuter in stacken även djupa med alldeles för marginella händer. Sen finns ju Everest för den som gillar verkligt små startfält. Tror deras kvällsturre med $22 i inköp är nere på $2,5K i garanti eller nåt sånt - så vansinnigt usel är trafiken där numer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mackan996 Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Pokerstars.fr inga riktiga övervärden men sjukt bra struktur på många av deras turrar tex söndags turneringen 100k gtd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Pokerstars.fr inga riktiga övervärden men sjukt bra struktur på många av deras turrar tex söndags turneringen 100k gtd Kan man spela på PokerStars.fr om man är bosatt i Sverige? Hur gör man isåfall? Kan man öppna ett nytt konto med nytt nick? Ursäkta om detta är lite off topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Det går bra att spela som svensk på vår franska site. Det finns dock några saker man måste veta: 1. Du måste öppna ett nytt konto specifikt för PokerStars.fr 2. Du måste ha ett bankkonto inom EU. 3. Om du vill casha ut måste skicka oss ID och verifikation av ditt bankkonto. 4. Du ska vara medveten om att du måste betala fransk skatt. Detta sagt, det finns mycket värde på .fr just nu och det är många fransmän som klagar på alla "shark étranger" eftersom de ser sig själva som "requin" ... Fredrik S Poker Room Management Team . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ToBad Postad 11 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 Jag är en av dem där det händer att jag köper in för mer än sistapriset. I think I like you! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Jag går för vinst och inte plats 124a. Entraction har ju dessutom väldigt konstig utbetalningsstruktur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts