Scaniac Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Tänkte lägga upp en liten tråd för att få insikt med vad allas förkortningar står för t.e.x FYP Kan vara svårt för vissa personer ( Läs - Mig) att läsa folks dagböcker handanalyser med mera när folket är för lata för att skriva ut hela ord så en Förkortnings hjälp hade suttit fint Citera
Mr.Lajban Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 http://www.urbandictionary.com Har hjälp mig en del T ex "1. fyp Accronym for Fixed Your Post. Use when quoting someone in a newsgroup or online forum and then add a few key words here and there." Citera
Scaniac Postad 19 December , 2010 Författare Rapport Postad 19 December , 2010 http://www.urbandictionary.com Har hjälp mig en del T ex "1. fyp Accronym for Fixed Your Post. Use when quoting someone in a newsgroup or online forum and then add a few key words here and there." tackar för tipset Vad står GTO för? Citera
hager Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 tackar för tipsetVad står GTO för? game theory optimal Citera
okocha Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 tackar för tipsetVad står GTO för? GreTkO Citera
Scaniac Postad 19 December , 2010 Författare Rapport Postad 19 December , 2010 game theory optimal Och med de menar man? Att det är mest optimala för den situationen? typ nöten ? Citera
okocha Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Och med de menar man?Att det är mest optimala för den situationen? typ nöten ? en spelstrategi som inte går att vinna mot. Citera
el_kryddo Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Jag trodde att FTW fortfarande betydde fuck the world tills för typ två månader sen. Använt det en del också... HF visste jag inte vad det betydde när polarna alltid skrev det tills för nåt halvår sen. Testade vattnet med att svara GL high five på msn och fick ett "haha" tillbaka... mvh 29-åringen med en 55-årings koll Citera
stenarn Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Jag trodde att FTW fortfarande betydde fuck the world tills för typ två månader sen. Använt det en del också... HF visste jag inte vad det betydde när polarna alltid skrev det tills för nåt halvår sen. Testade vattnet med att svara GL high five på msn och fick ett "haha" tillbaka... mvh 29-åringen med en 55-årings koll Rolig läsning! Citera
mr-flow Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 sas = så att säga omss = om man säger så Citera
MikeTime Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 fyp = fixed your privates Citera
-samba- Postad 20 December , 2010 Rapport Postad 20 December , 2010 Jag trodde att FTW fortfarande betydde fuck the world tills för typ två månader sen. Använt det en del också... HF visste jag inte vad det betydde när polarna alltid skrev det tills för nåt halvår sen. Testade vattnet med att svara GL high five på msn och fick ett "haha" tillbaka... mvh 29-åringen med en 55-årings koll Haha Jag är värre. En 28 åring med en 60 årings koll. HF var jag övertygad att det stod för High Five tills nu.. FTW undrar jag alltid vad det betyder, har kollat upp det några gånger. Men glömmer lika snabbt! Ska kolla det nu igen... Citera
slowboy Postad 20 December , 2010 Rapport Postad 20 December , 2010 lol = laughing out loud fyp fyp Citera
Mr_Tight Postad 20 December , 2010 Rapport Postad 20 December , 2010 # חחח/ההה: Hebrew version of LOL. The letter ח is pronounced 'kh' and ה is pronounced 'h'. Putting them together (usually three or more in a row) makes the word khakhakha or hahaha (since vowels in Hebrew are generally not written), which is in many languages regarded as the sound of laughter. The word LOL is sometimes transliterated (לול), but its usage is not very common.A literal translation of the phrase,צב"ר, is increasingly popular, as are lighter reactions, mostly 'giiggled out loud' (גב"ר) and the parody on that phrase 'smiled out loud' (חב"ר).[c Citera
Djens Postad 20 December , 2010 Rapport Postad 20 December , 2010 # חחח/ההה: Hebrew version of LOL. The letter ח is pronounced 'kh' and ה is pronounced 'h'. Putting them together (usually three or more in a row) makes the word khakhakha or hahaha (since vowels in Hebrew are generally not written), which is in many languages regarded as the sound of laughter. The word LOL is sometimes transliterated (לול), but its usage is not very common.A literal translation of the phrase,צב"ר, is increasingly popular, as are lighter reactions, mostly 'giiggled out loud' (גב"ר) and the parody on that phrase 'smiled out loud' (חב"ר).[c tl;dr Too lol, didnt read. Citera
berghet Postad 20 December , 2010 Rapport Postad 20 December , 2010 HahaJag är värre. En 28 åring med en 60 årings koll. HF var jag övertygad att det stod för High Five tills nu.. FTW undrar jag alltid vad det betyder, har kollat upp det några gånger. Men glömmer lika snabbt! Ska kolla det nu igen... Fisk Till Willy. Man syftar då på späckhuggaren i filmen Rädda Willy. Citera
Klyka Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 fyp = fixed your privates fucked your post F.ö. glädjer det mig att se att djens har skrivit i den här tråden. Citera
Recommended Posts