Gå till innehåll

MikeTime och xcobra kanske älskar varandra....

Recommended Posts

Postad
Ja, men även en ny dubbelsäng... :-D

(Å andra sidan blir nog John glad om du värmt upp gäststugan redan dagen innan!)

Välkommen!

WOW! Finns det verkligen gentlemän kvar? Fan vad snällt!! Men var ska du sova då, har du inte lånat ut alla soffor redan??:mrgreen:

Edit: Raggningsinlägg från http://pokerforum.nu/forum/livepoker/62824-ny-turre-berga-open-2nd-chance-2011-60-platser-20.html#post1563641 flyttade hit. Lycka till.

Postad
Det är han, det kan jag intyga :-)

Mike är kung i köket.

Tack pojkar! :h:

Nu har ni ju visserligen bara ätit en av mina kulinariska anrättningar... Klent urval för att säkerställa ett korrekt statistiskt resultat.

Postad

Nu har ni ju visserligen bara ätit en av mina kulinariska anrättningar... Klent urval för att säkerställa ett korrekt statistiskt resultat.

Härligt! Innebär det att det blir middag på fredagen då? ;-)

Postad
Visst. Ta med Juhamatti så kan han få spela fiol för oss när vi sitter där och smörjer kråset och våra ögon glittrar ikapp med kandelabern... :-)

Hahahahaaa! Utmärkt! Du har väl öronproppar?? :mrgreen:

Postad
Med min heta flickvän? Inte då :)

Jag är lycklig för dig Mike. Jag önskar dig bara lite lite mer privacy än i turre-tråden. Gl ni båda.

Hm, bruden du hade med till Tallinn? Jo, nog var hon het alltid, fick ju gå och lägga mig tidigt på lördagen efter hennes besök på rummet.

Till mitt försvar måste jag säga att jag bara trodde ni var kompisar. F´låt. :oops:

Postad

Statistik hit och statistik dit, jag vill äta något du dödat själv. Helst inte någon av deltagarna på din nästa turre dock.

Postad
Statistik hit och statistik dit, jag vill äta något du dödat själv. Helst inte någon av deltagarna på din nästa turre dock.

Det fick du ju hos TotalFloskel sist. Dessutom serverades rökt rådjursbog på sista turren (som jag också hade mördat).

Postad
Det fick du ju hos TotalFloskel sist. Dessutom serverades rökt rådjursbog på sista turren (som jag också hade mördat).

Du sa hos TotalFailure att du inte hade dödat det själv. Och det rökta köttet på din turre åt jag aldrig av. Det var ju så jobbigt att skära själv...lättare med köttbullarna.

Postad
Du sa hos TotalFailure att du inte hade dödat det själv. Och det rökta köttet på din turre åt jag aldrig av. Det var ju så jobbigt att skära själv...lättare med köttbullarna.

Ja, dom hade jag inte dödat. Jag gillar faktiskt katter.

Postad

Vad tycker ni om att pokerforum accepterar svenska spel då?

Själv är jag kluven i frågan. Förvisso spelar förmodligen en majoritet av forumets spelare på svenska spel och det vore riktigt konstigt att inte ha en representant för den sajt där mest medlemmar är aktiva.

Åandrasidan, nackdelen är ju att pokerteoretikern Ola Brandborn och livestakes-spelaren Jennez tycks ha sjappat samt att en viss del inte helt otvungen syrlighet anas mellan forumets mest mogna människor. Har vi förlorat vårt paradis?

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. Better to reign in Hell, than to serve in Heaven.

John Milton, Paradise Lost.