Mysticum Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Helt OT, men arsenalrulez är det grymmaste namnet hittills på forumet! Citera
Myt4z Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Helt OT, men arsenalrulez är det grymmaste namnet hittills på forumet! Ja, det är riktigt fyndigt Citera
arsenalrulez Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Helt OT, men arsenalrulez är det grymmaste namnet hittills på forumet! Tack, det värmer! Ligger många timmars sömnlöshet bakom det Citera
Mysticum Postad 17 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2005 Ja, det är riktigt fyndigt Jag kan faktiskt avslöja att det inte är så fyndigt som det kan tyckas vid första ögonblick. Det finns nämligen en engelsk organistation med namnet Arsenal FC som har fotboll som huvudsaklig verksamhet. Ligger många timmars sömnlöshet bakom det Ja, visst gör det, utslagningen ur CL var riktigt tuff att ta Citera
salo Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Ligger många timmars sömnlöshet bakom det Ja, visst gör det, utslagningen ur CL var riktigt tuff att ta men vad gör man när bättre lag tar vinsten Citera
Machista Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Helt OT, men arsenalrulez är det grymmaste namnet hittills på forumet! Ja, det är riktigt fyndigt Jag fattar inte ett smack... ...kan nån förklara det fyndiga i det... Citera
Mysticum Postad 17 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2005 men vad gör man när bättre lag tar vinsten Citera
QoS Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Delar av den här spännade diskussionen om arsenalrulez lite. Enjoy! - QoS Citera
Myt4z Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Ja, det är riktigt fyndigt Jag kan faktiskt avslöja att det inte är så fyndigt som det kan tyckas vid första ögonblick. Det finns nämligen en engelsk organistation med namnet Arsenal FC som har fotboll som huvudsaklig verksamhet. Jasså Tar genast tillbaka det jag sagt om att det var fyndigt! Citera
Recommended Posts