Genius Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Jag undrar om det finns (gratis)program som gör om decimaltal till bråktal? Någon som vet något bra program? ps. Visste inte var jag skulle posta detta inlägg, men eftersom jag ska ha programet till några onödiga pokerberäkningar så postade jag det här, ska helt enkelt se om jag förstått viss matematik rätt. * RP - QoS * Citera
Genius Postad 17 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2005 ska kolla, tack! ?? jag fattar inget av sidan, inga proggrma där väll? Citera
Genius Postad 18 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2005 hmm, jag förstår inte riktigt hur jag ska använda texten som står på sidan ändå,,,, java-applet?? Citera
svenskseal Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Telle har varit lite ful och bara gett dig källkoden till ett program(?). Du måste ha en så kallad kompilator som kan göra om källkoden till ett program. Citera
telle Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Insnöad programmerare som jag är så antar jag att alla andra också kan programmera... Här finns appleten som du kan köra... //Telle Citera
Recommended Posts