MikeTime Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Tänkte kolla vilka forumiter man kommer träffa på nu till helgen i Tallinn? Jag vet att ValterErik, TotalFyllo, Torax, Hogge, Jennez, Heylisa, JohnH och undertecknad ska dit. Vilka mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 TotalFyllo. Det var det värsta! Jag menar, det stämmer, men vadfan. Snackade med Valtererik idag och han hade noll koll på att jag skulle med. Får la hoppas han tog det som positivt Mike, när kommer ni in med tåget till Götlaborg? Vi får styra upp samling på tågstationen för vidare färd till landvetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 MOI.. men det vet du ju Sen vann väl mr_sonic en plats.. bjoelle och schoolbook står också som anmälda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Så du kör /ignore på mig nu?! Ska ju fan tom möta dig på landvetter, tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Jag! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Glädje! The Jarne ringde precis och anmälde sin Tallinn-närvaro. Det här betyder, förutom det trevliga sällskapet, att frasen "har ni möjligtvis något starkare" nu kommer att höras i lokalen under kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2010 Glädje! The Jarne ringde precis och anmälde sin Tallinn-närvaro. Det här betyder, förutom det trevliga sällskapet, att frasen "har ni möjligtvis något starkare" nu kommer att höras i lokalen under kvällen Old news, jag har vetat om det i två veckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Old news, jag har vetat om det i två veckor... Men ditt ohemula stycke Jaja, när är ni i Gbg då så vi kan tima in en bra färd tll landvetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Ska bli förbaskat kul! Ska bara se till att bli av med min feber och förkylning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Ha så djäflans kul! Jag hoppas på massor av sms och inlägg med fina bilder! Snyft, rejält ledsen över att det inte gick att lösa för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SanntaClaus Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Jag kommer att vara där och raila lite på Lördagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Jag har tunga priser till bäst placerad. Tröstpris finns till "alla". 8kg extra pokerrelaterad respackning. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Jag har tunga priser till bäst placerad. Tröstpris finns till "alla". 8kg extra pokerrelaterad respackning. =) Låter spännande =) 8:40 flyget på fredag du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Vad är det med alla flygfiskar? Båååååt ftw! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Jag har tunga priser till bäst placerad. Tröstpris finns till "alla". 8kg extra pokerrelaterad respackning. =) En platta öl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Vi tar flyget 12:45 från Landvetter. Om inte X2000 väljer att total haverera på vägen dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Vi tar flyget 12:45 från Landvetter. Om inte X2000 väljer att total haverera på vägen dit. Just tågresan (Karlstad-Stockholm i mitt fall) oroar mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Låter spännande =) 8:40 flyget på fredag du med? Yes. En platta öl ? Hehe. Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Mycket som ska ordnas nu. Hämta låssaspengar på Forex, hämta nytt pass hos polisen, stryka en skjorta eller två samt fundera ut jävulskap att applicera på er andra Heja heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Jag har varit mycket duktig denna gång. Mao sagt till Mike Time att boka allt åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Vet ni vad som liras på CG:et? Bara txs, nivå? Har ni hittat något billigt nötflyg? Funderar själv på att åka och ta båten torsdag eftermiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2010 Men ditt ohemula stycke Jaja, när är ni i Gbg då så vi kan tima in en bra färd tll landvetter? Anländer Göteborg 10:17. Med tanke på att det är ett SJ X2000 och jag inte trafikleder sträckan på fredag kan vi nog justera fram tiden något. Du styr upp limo centralen-Landvetter. Ska bli förbaskat kul! Ska bara se till att bli av med min feber och förkylning Jag har också åkt på en dödssjuka. Febern har dock gett med sig något så det löser sig nog. Ha så djäflans kul! Jag hoppas på massor av sms och inlägg med fina bilder! Snyft, rejält ledsen över att det inte gick att lösa för min del Inte lika ledsen som vi kommer vara över att inte få se din legendariska misärbakfylla. Man mår på nåt sätt mycket bättre när man ser Crappy på lördags- och söndagsförmiddagen... Mycket som ska ordnas nu. Hämta låssaspengar på Forex, hämta nytt pass hos polisen, stryka en skjorta eller två samt fundera ut jävulskap att applicera på er andra Heja heja! Amatör. Man köper givetvis nya skjortor istället. Vet ni vad som liras på CG:et? Bara txs, nivå? Har ni hittat något billigt nötflyg? Funderar själv på att åka och ta båten torsdag eftermiddag. Brukar motsvara c:a 15/15 SEK typ. Såvitt jag vet var det bara THNL sist. Finns ju ett trevligt sidoevent som startar kl 15:00 på lördagen annars. Inköp 1000+100:-. Vore skoj att ses igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Anländer Göteborg 10:17. Med tanke på att det är ett SJ X2000 och jag inte trafikleder sträckan på fredag kan vi nog justera fram tiden något.Du styr upp limo centralen-Landvetter. Limo? Det är väl en flygplats vi ska till? Helikopeter således... Jag har också åkt på en dödssjuka. Febern har dock gett med sig något så det löser sig nog.Vekhet som lämnar kroppen etc... Inte lika ledsen som vi kommer vara över att inte få se din legendariska misärbakfylla. Man mår på nåt sätt mycket bättre när man ser Crappy på lördags- och söndagsförmiddagen..."förmiddagen"? Prova "hela dan och en bit in på kvällen" så är vi närmre sanningen Amatör. Man köper givetvis nya skjortor istället.Mike, du vet mkt väl om att du inte ska ge mig köpråd med dina epilepsiframkallande tischor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Skjortor ? hmm ska de vara nått de ? Jag vågar vägra skjortor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Skjortor ? hmm ska de vara nått de ? Jag vågar vägra skjortor. Ölfläckig brynja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts