Snobben71 Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 hur var det med Pulsmätarna? visas dom i fortsättningen? Pulsen kommer att visas i 3-5 potter per program. Och sen redovisar vi alltid snittpulsen för alla spelare i slutet av programmet. Jag kan avslöja att Peter "Nalle" Hedlunds mycket svårslagna rekordpuls från förra säsongen kommer att vara i farozonen flera gånger. Och du som var där på plats kan säkert räkna ut vem det var som nosade på rekordet. Sällan har en spelare haft nerverna så mycket utanför tröjan som den här unga nät-grabben. /Pär Carlsson Jaså, var det snittpulsen som stod i slutet av programmet. Fattade inte alls vad det var för siffror som snabbt visades i tabellen. Citera
nadir Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 En fråga, bedömer tv5 sina programs framgång såsom att 160000 onsdag kl 22:30 är bättre än 80000 söndag kl 23:25 ? Nä ge programmet en chans, prime time fredag kväll ps fettext i tablån så hittar jag 't å ds Citera
Mattie Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Mycket bra program och underbara kommentarer från Ken. Tråkigt att ni fått sån dålig sändningstid samt att Kanal5 inte gjort bättre reklam för programmet. Ni är värda betydligt bättre tittarsiffror än sådär, även om ni var nöjda. Till en mer spelteknisk fråga. Hur kunde Ken tycka det var en bra syn av Karl Möller med A7s mot Mats Rahms allin me 77? Det kostade ju rätt mkt o syna o han va inte committad på något sätt. Jag tycker just den synen va riktigt dålig, även om Möller spelade mkt bra resten av turneringen. Möller var min idol förut men han har blivit mindre underhållande nu när han lärt sig spela Citera
hose Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Mycket bra program och underbara kommentarer från Ken. Tråkigt att ni fått sån dålig sändningstid samt att Kanal5 inte gjort bättre reklam för programmet. Ni är värda betydligt bättre tittarsiffror än sådär, även om ni var nöjda. Till en mer spelteknisk fråga. Hur kunde Ken tycka det var en bra syn av Karl Möller med A7s mot Mats Rahms allin me 77? Det kostade ju rätt mkt o syna o han va inte committad på något sätt. Jag tycker just den synen va riktigt dålig, även om Möller spelade mkt bra resten av turneringen. Möller var min idol förut men han har blivit mindre underhållande nu när han lärt sig spela Han jublade väl inte direkt över den synen utan sa att det var ett svårt och mycket marginellt läge, men att det inte var något fel att syna där när man som i hans fall bara riskerar en mindre del av sin stack. Mats ställer säkerligen in med en ganska bred handdistribution när blindsen ligger på 2.500/5.000 (eller vad de nu var) och han har 42.000 marker kvar. Det är väl ganska standard för Sit n' Go-poker. Citera
Alkberg Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Pulsmätarna är ju ganska ointressanta att visa när folk redan är allin. Hade det inte varit bättre att visa pulsen på en spelare som bluffar och sedan blir nedstirrad. Förstår inte syftet med dem just nu... Citera
rickie Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Mycket bra program och underbara kommentarer från Ken. Tråkigt att ni fått sån dålig sändningstid samt att Kanal5 inte gjort bättre reklam för programmet. Ni är värda betydligt bättre tittarsiffror än sådär, även om ni var nöjda. Till en mer spelteknisk fråga. Hur kunde Ken tycka det var en bra syn av Karl Möller med A7s mot Mats Rahms allin me 77? Det kostade ju rätt mkt o syna o han va inte committad på något sätt. Jag tycker just den synen va riktigt dålig, även om Möller spelade mkt bra resten av turneringen. Möller var min idol förut men han har blivit mindre underhållande nu när han lärt sig spela Han jublade väl inte direkt över den synen utan sa att det var ett svårt och mycket marginellt läge, men att det inte var något fel att syna där när man som i hans fall bara riskerar en mindre del av sin stack. Mats ställer säkerligen in med en ganska bred handdistribution när blindsen ligger på 2.500/5.000 (eller vad de nu var) och han har 42.000 marker kvar. Det är väl ganska standard för Sit n' Go-poker. Nja, standard borde vara att vika A7 där. Tycker Möller spelade rätt kasst även med A3 OOP. Ken har en del vassa kommentarer, men är samtidigt inte den pokergud han utger sig för att vara Citera
JENZOER Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Skulle precis skriva ett inlägg om samma sak! Det funkar inte fast man gör uppdateringen av mediaplayer. Explorer? Sen är det två uppdateringar och inte en. Vad menar du med "Explorer?" ?. Jag gjorde uppdateringen som de stod på sidan man skulle göra och inget mer. Vilken är den andra uppdateringen? Tacksamm för hjälp! Citera
Baloos Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Använd Internet Explorer som webläsare, klicka på filmen, gör uppdatering, datorn startas om bla bla, klicka på filmen igen, gör ny uppdatering, allt klart. Citera
JENZOER Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Använd Internet Explorer som webläsare, klicka på filmen, gör uppdatering, datorn startas om bla bla, klicka på filmen igen, gör ny uppdatering, allt klart. Jag använder IE och jag har gjort uppdateringen och startat om datorn. Jag klickar på filmen igen, men de villa att jag ska göra samma uppdatering som jag nyss gjort: "DRM-uppgradering Du måste installera en uppgradering till din Windows Media Player, för att kunna se skyddat media. Klicka på installera nedan för att komma till nerladdningssiten för programmet som krävs. Följ sedan instruktionerna på siten och installera programmet, när du är klar, klicka gå vidare för att testa igen. Om du inte kommer vidare trots att du installerat programmet, starta om din dator och försök igen. installera Testa igen" Vad ska jag göra?! Citera
Baloos Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Är du säker på att det är samma uppdatering? Vad händer om du följer instruktionerna och gör sagda uppdatering. Borde komma upp en länk eller liknande, något om installera bla bla bla säkerhet.. Annars vet jag inte, släng iväg något mail till kanal5 är väl ett hett tips. Citera
Bluwajt Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Använd Internet Explorer som webläsare, klicka på filmen, gör uppdatering, datorn startas om bla bla, klicka på filmen igen, gör ny uppdatering, allt klart. Jag använder IE och jag har gjort uppdateringen och startat om datorn. Jag klickar på filmen igen, men de villa att jag ska göra samma uppdatering som jag nyss gjort: "DRM-uppgradering Du måste installera en uppgradering till din Windows Media Player, för att kunna se skyddat media. Klicka på installera nedan för att komma till nerladdningssiten för programmet som krävs. Följ sedan instruktionerna på siten och installera programmet, när du är klar, klicka gå vidare för att testa igen. Om du inte kommer vidare trots att du installerat programmet, starta om din dator och försök igen. installera Testa igen" Vad ska jag göra?! Tryck bara på installera igen. Det är en annan uppdatering som du också måste göra. Citera
JENZOER Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Använd Internet Explorer som webläsare, klicka på filmen, gör uppdatering, datorn startas om bla bla, klicka på filmen igen, gör ny uppdatering, allt klart. Jag använder IE och jag har gjort uppdateringen och startat om datorn. Jag klickar på filmen igen, men de villa att jag ska göra samma uppdatering som jag nyss gjort: "DRM-uppgradering Du måste installera en uppgradering till din Windows Media Player, för att kunna se skyddat media. Klicka på installera nedan för att komma till nerladdningssiten för programmet som krävs. Följ sedan instruktionerna på siten och installera programmet, när du är klar, klicka gå vidare för att testa igen. Om du inte kommer vidare trots att du installerat programmet, starta om din dator och försök igen. installera Testa igen" Vad ska jag göra?! Tryck bara på installera igen. Det är en annan uppdatering som du också måste göra. Thank You for Downloading Update for DRM-enabled Media Players (KB891122) Denna filen har jag laddat ner nu 3ggr.. Citera
JENZOER Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Använd Internet Explorer som webläsare, klicka på filmen, gör uppdatering, datorn startas om bla bla, klicka på filmen igen, gör ny uppdatering, allt klart. Jag använder IE och jag har gjort uppdateringen och startat om datorn. Jag klickar på filmen igen, men de villa att jag ska göra samma uppdatering som jag nyss gjort: "DRM-uppgradering Du måste installera en uppgradering till din Windows Media Player, för att kunna se skyddat media. Klicka på installera nedan för att komma till nerladdningssiten för programmet som krävs. Följ sedan instruktionerna på siten och installera programmet, när du är klar, klicka gå vidare för att testa igen. Om du inte kommer vidare trots att du installerat programmet, starta om din dator och försök igen. installera Testa igen" Vad ska jag göra?! Tryck bara på installera igen. Det är en annan uppdatering som du också måste göra. Thank You for Downloading Update for DRM-enabled Media Players (KB891122) Denna filen har jag laddat ner och instalerat 3ggr.. Citera
Beef__Cake Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Fan jag stör mig...går ju inte att se på Poker på 5ans webbcast. Buffrar ju tamejafan var 5e sekund lr nåt, ligger felet hos mig? Citera
nadir Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Har samma problem som Bluewajt ---- BeefCake: buffrar var femte sekund? långsamt "bredband" <= 500 kb? --- Skaffade ComHem "BREDBAND MEDIUM" 500 kb/s för att se på travsändningarna som krävde 500... Sedan i takt med teknikens utveckling höjs kraven o många websändningar som förut gick att se(500kb/s) är nu på ca 1500 kb/s Tror ni com hem MEDIUM har medium prestanda ett halvår senare? nä just det... nu ska man betala mer, uppgradera mer... orkar inte ha att göra med IDIOTERNA PÅ COM HEM... väntar med tillförsikt på att bindningstiden ska upphöra och vill varna alla för att ha med dem att göra. Ska man betala tre triljoner i månaden om tio år eller???? Citera
OzzzaJa Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 min fråga har säkert redan besvarats men orkar inte läsa igenom 30 sidor (vad ska ni ha?) så jag frågar: går det nån repris? Citera
carl_nica Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 min fråga har säkert redan besvarats men orkar inte läsa igenom 30 sidor (vad ska ni ha?) så jag frågar: går det nån repris? Nej, men det finns som webcast och att ladda ner. Citera
Bluwajt Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Thank You for DownloadingUpdate for DRM-enabled Media Players (KB891122) Denna filen har jag laddat ner och instalerat 3ggr.. Ok, uppenbarligen något annat problem då. Skulle precis som Baloos skrev tidigare dragit iväg ett mejl till kanal5-supporten och höra med dom om dom har nån aning vad det är som är fel. Citera
JENZOER Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 min fråga har säkert redan besvarats men orkar inte läsa igenom 30 sidor (vad ska ni ha?) så jag frågar: går det nån repris? Nej, men det finns som webcast och att ladda ner. garr, mitt träben fastnade..... arrrg... Citera
carl_nica Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 min fråga har säkert redan besvarats men orkar inte läsa igenom 30 sidor (vad ska ni ha?) så jag frågar: går det nån repris? Nej, men det finns som webcast och att ladda ner. garr, mitt träben fastnade..... arrrg... Får jag tyvärr inte tala om för dig då det inte är tillåtet att diskutera på detta forum. Citera
Stinkbock Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 garr, fem tunnor med rom Citera
cheunce Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 garr, fem tunnor med rom Jo att fråga efter att någon ska PM:a en om sådan är ju mycket bättre... Ett tips är att läsa reglerna 5. Spridning av piratmaterial mm.5.1 - Det råder ett strikt förbud mot spridning av piratmaterial då legaliteten är tveksam. 5.2 - Det är inte tillåtet att länka till piratkopierat material eller på andra sätt tipsa varandra om var dylikt material går att hitta. Även inlägg där man ber om informationen via PM är förbjudna. Citera
baller Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Inget piratsnack... fatta d! Näste man blir kölhalad... Citera
cheunce Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Inget piratsnack... fatta d! Näste man blir kölhalad... Så kan det gå när inte QoS gör RP och ändrar rubriken till ******* Inget Piratsnack ******* Citera
Recommended Posts