Gå till innehåll

Ongame - bordsproblem


chipsHENKE

Recommended Posts

Hej

Spelar på ongame, whitebet. Jag har problem med att öppna fler bord. Ibland kan jag öppna 7 stycken, men när jag öppnar det sista så blir det bara svart och vbägrar laddas. Ibland kan jag öppna tre innan samma problem uppkommer.

 

Någon som varit med om liknande? Spelar omaha om det är relevant.

 

edit: ursäkta dålig svensk. Skrev mitt i 8 boirdsgrinden som vägrade bli 10 bordsgrind

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar om att ongame är lite taskigt kodat, och drar väldigt mycket datorkraft. Det är när datorn inte riktigt orkar med som man får den där "buggen".

 

I grund och botten behöver du göra något åt din datorprestanda, och om inte en formatering hjälper (stäng även av onödiga prylar när du ska grinda) är den enda vägen runt det här en ny dator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade exakt samma problem. Eftersom jag spelar SNG började det bli lite väl dyrt. Det ongames tekniker bad mig göra var att uppdatera till senaste versionen av flash, då det tydligen är problemet. Har dock inte hunnit testa om det fungerar bättre. En annan lösning är att stänga av Holdem Manager eller köra HUDen i "force on top"-läge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för två bra svar. Har en sprillans nya dator Intel i3 processor, bra ddr osv så borde inte vara problemet, men ska prova att enbart grinda för en gångs skull då!

 

Ty luppen och illvillja!

 

edit:

när det väl inträffat, kan man göra något åt det så man kan öppna fler bord efter ett tag typ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...