Gå till innehåll

Gentlemens agreement eller?


Mohican

Recommended Posts

Trodde inte mina ögon när jag såg en satellit till söndagens Turbo Takedown med $1 miljon + en Audi TT i prispotten.

Som ni säkert vet kostar det 3000FPP att deltaga.

Denna satellit var endast för Tjeckiska spelare som var medlemmar i något som heter "Poker-hra" (kunde inte hitta det på Google). Inköpet var 10 FPP,

re-buy. Tre platser var garanterade, dvs 9000FPP i potten.

Det var bara 5 deltagare!

Dom åkte ju ut en efter en....MEN... ingen gjorde en re-buy, ingen gjorde en add-on.......

Det hade ju varit +EV att göra 298 re-buys + en add-on!

PS: Sen blev det ännu konstigare när bara två fick "entry" fast det var 9000FPP i potten.

Förklara den som kan.

 

Fake edit: Det kan ju ha varit 5 kompisar som kommit överens om detta och startat det hela.

Tournament #333031138 på Stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gång knäckte jag en lösenordsskyddad turre på party! Turren hette nåt i stil med "Studentkvalet" och var en $3 freezeoutsatte till partys $215 söndagsturre med ett paket garrat. Tror det var menat att endast studenter från Uppsala skulle få spela. Min första gissning på lösenordet var student08 och till min förvåning funkade det.

Drygt 20 spelare kom till start och jag klonkade inte :(

 

Sjuk brag som jag självklart bara har väntat på att få dra fram. Kändes som, rätt tillfälle nu :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...