Gå till innehåll

str1ke 1/2+ på svs


str1ke

Recommended Posts

Det är ganska varierande men hänger mest på andra lång och linnégatan. Blir oftast nån mindre pub och inte så ofta nattklubbar. Andra ställen vi varit en hel del på är Excet, Sticky, Parken, Rockbaren. Vart går folk i Göteborg?

 

Du är alltså mer åt det estetiska hållet eller? Jag själv är ganska flexibel, beror ju lite på vilket umgänge man är med. En klassiker som alltid håller är ju park lane som har öppet till 5 på helgerna, det är nog också Göterborgs populäraste ställe.

 

Brukar hänga en del runt vasa också, billig öl och fräscha yngre brudar som förkrökar där....lite mer drag å fest än borta på andra lång där det är mer häng å chill?

 

Nattklubbarna jag kan reka är väl yaki-da, park lane, lounge(s) och PUSH! Alla dom här ställen ligger runt avenyn....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 276
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du är alltså mer åt det estetiska hållet eller? Jag själv är ganska flexibel, beror ju lite på vilket umgänge man är med. En klassiker som alltid håller är ju park lane som har öppet till 5 på helgerna, det är nog också Göterborgs populäraste ställe.

 

Brukar hänga en del runt vasa också, billig öl och fräscha yngre brudar som förkrökar där....lite mer drag å fest än borta på andra lång där det är mer häng å chill?

 

Nattklubbarna jag kan reka är väl yaki-da, park lane, lounge(s) och PUSH! Alla dom här ställen ligger runt avenyn....

 

Ja park lane har jag varit på någon gång likaså lounge. Vasa är schysst, har hängt en del på queens, har några vänner som är där ofta. Ja andra lång är schysst när man bara vill gå ut och snacka över en öl eller två, kanske inte lika mycket party dock. Blev dubbla utgångar i helgen då jag hade några gamla vänner från småland här över helgen så idag mår man som man förtjänar efter att ha varit ute fyra dagar i rad.

 

Då jag varit på konferens hela förra veckan så har det blivit minimalt med poker. Ska spela en hel del ikväll har jag tänkt. Blir nog några svenska spel-turneringar också då det var längesen. Såg förresten ett gäng med systemutvecklare från Boss Media som var på samma konferens tänkte ta mig ett snack men var upptagen med annat just då och sen såg jag dem inte mer. Förhoppningsvis har de lärt sig något bra så de kan leverera en bättre programvara framöver :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...