hAgLuNd666 Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Kanske en luddig fråga men spelar du annorlunda på sidor där du har rb jämfört med sidor utan t ex SVS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredron Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Nej. Det enda jag tänker på när jag spelar är hur jag bäst spelar mot de vid mina board. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Jag spelar fler bord med RB vilket gör att jag ofta spelar tajtare och enklare poker för att hinna med... så svar ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Jag spelar fler bord med RB vilket gör att jag ofta spelar tajtare och enklare poker för att hinna med... så svar ja.. samma + att jag räknar med rb när jag kollar hur det gått för dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsboll Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Nej. Det enda jag tänker på när jag spelar är hur jag bäst spelar mot de vid mina board. Detta jag strävar efter varje gång, skära ner på borden hjälper alltid, det är nästan sjukt vad man inte tar tillräckligt notes, inte är uppmärksam samt stressar överdrivet mer när man lirar fler än vad man själv "borde" göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 Kanske en luddig fråga men spelar du annorlunda på sidor där du har rb jämfört med sidor utan t ex SVS? Nej...försöker spela varje hand så optimalt som möjligt beroende på motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Spelar alltid sämre med RB, beror mest på att man ökar antalet bord för att få in mer RB. Backar allt som oftast rakt ut, hatar RB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts