Jeg123 Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Vet att Betsson/ongame tidigare erbjudit poker i mobilen, verkar dock inte vara någon hit då det endast gick att spela fixed limit. FTP testar just nu någon sorts pokerklient för mobilen, endast rushpoker dock. Mer att läsa här : http://www.fulltiltpoker.com/poker-from-the-rail/bloggers-corner/rush-poker-mobile-beta-video http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/beta-testing-rush-poker-mobile-900741/ Citera
protte Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Ser riktigt nice ut. Synd bara för mig och en del andra att apple inte tillåter dylika appar . Iofs funkar det ju med appar som Logmein eller teamviewer så kan man logga in på sin egen dator och köra vad man vill men inte lika smidigt som en app designad för mobilen. Får hoppas detta sätter press på apple då detta är fördel android. Citera
jpb123 Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Fungerar bra på en htc desire med Telenor abb. Kan grinda på bussen. Är ju perfekt med rush också. Skulle ju bli helt olidligt att bara spela ett bord annars. Citera
MaiPenRai Postad 23 November , 2010 Rapport Postad 23 November , 2010 haha awsome! och med rushpoker är det ju rätt nöt btw, han spelade inte limit på exempelvideon.. fast 5k för en mobil.. lr finns det mkt billigare alternativ? Citera
struve Postad 23 November , 2010 Rapport Postad 23 November , 2010 haha awsome! och med rushpoker är det ju rätt nöt btw, han spelade inte limit på exempelvideon.. fast 5k för en mobil.. lr finns det mkt billigare alternativ? Finns från ca 1500 för tillfället, fast det där ändrar sig hela tiden för det kommer nya Android telefoner i en strid ström nu. Denna från LG kostar från 2200 kr och har Android 2.2. Borde därmed fungera fast är ju dock inte med i listan hos FTP så helt säker är jag inte. Citera
magico Postad 23 November , 2010 Rapport Postad 23 November , 2010 Fan vad less man blir, varken angry birds eller detta funkar på wildfire Citera
Jeg123 Postad 23 November , 2010 Författare Rapport Postad 23 November , 2010 Fan vad less man blir, varken angry birds eller detta funkar på wildfire Vilken version har du? Citera
magico Postad 23 November , 2010 Rapport Postad 23 November , 2010 Vilken version har du? På android? tror jag har 2.1 men inte helt säker, dock har jag ju inte testat rushpokern där. Men eftersom wildfire inte fanns med i listan antog jag bara att det inte funkar. Angrybirds har jag på mobilen, det finns en version som wildfire stödjer men det laggar svinmkt! Citera
jonasmedz Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 testade lite på Desire idag, grymt bra ide! FTP ska fan ha cred för att de lägger mycket på att förbättra (eller iaf förnya) spelet. Citera
MaiPenRai Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Finns från ca 1500 för tillfället, fast det där ändrar sig hela tiden för det kommer nya Android telefoner i en strid ström nu. Denna från LG kostar från 2200 kr och har Android 2.2. Borde därmed fungera fast är ju dock inte med i listan hos FTP så helt säker är jag inte. tack, bra länk med. intressant Citera
#LOUDmouth# Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 haha awsome! och med rushpoker är det ju rätt nöt btw, han spelade inte limit på exempelvideon.. fast 5k för en mobil.. lr finns det mkt billigare alternativ? Orange San Francisco/ZTE Blade ska vara en ruggigt prisvärd android-lur. Dock så ryktas det att ZTE Blade'n som säljs i Sverige av Telia inte är samma lur hårdvarumässigt som Orange San Francisco utan ska vara betydligt sämre. Orange San Francisco kostar tydligen 99+10(för obligatoriskt kontantkort)£ i UK. Det ska gå att att köpa den med hjälp av en engelsk mail forward och beställa upplåsningskod från något annat ställe än Orange. http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/orange-san-francisco-901915/review http://www.swedroid.se/orange-uk-slapper-san-francisco-prisvard-och-hogupplost/ http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?p=260567#post260567 /#LOUDmouth# Citera
MaiPenRai Postad 25 November , 2010 Rapport Postad 25 November , 2010 lol, galet pris på den och fungerar då rushpoker? btw kan man ha msn, spotify premium och kolla facebook med den loudmouth? Citera
jnxjnxy Postad 25 November , 2010 Rapport Postad 25 November , 2010 lol, galet pris på den och fungerar då rushpoker? btw kan man ha msn, spotify premium och kolla facebook med den loudmouth? msn, facebook, mail, surfa, spotify kan du på alla android och iOS-lurar. men personligen hade jag inte köpt android, bleknar i jämförelse med iOS... men det där är en evigt tröttsam diskussion. iOS = apple os (iphone) om du inte klippte den förkortningen Citera
#LOUDmouth# Postad 25 November , 2010 Rapport Postad 25 November , 2010 lol, galet pris på den och fungerar då rushpoker? btw kan man ha msn, spotify premium och kolla facebook med den loudmouth? Inte den blekaste om man kan köra FTP's rush poker på den men det är en androidlur i.a.f. Det efterfrågades ju lite billigare androidlurar så ......... Huruvida det går att pokra på den kanske är bättre att fråga nördarna i forumtråden jag länkade. Annars är den ju så billig och hyffsat eftertraktad i vissa nördkretsar så det är bara att köpa och skulle det inte gå att pokra så kan du kränga den för samma peng du betalade. Men allt det andra du nämnde går som sagt utmärkt. /#LOUDmouth# Citera
Recommended Posts