Kajjan Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 För ett par dagar sen var jag å några kompisar ute på ett ställe i Karlshamn som heter Ågatan12. Vi var alla ganska berusade å satte kurs mot dansgolvet så fort vi klev in genom dörren. Efter att ha ragglat runt på dansgolvet ett tag fick vi till vår besvikelse se att Emil Sigfridsson intog scenen å muisken tystnade. Vi övervägde att gå till baren men jag tog ett beslut som jag alltid kommer att ångra, jag sa att vi skulle stanna å ge killen en chans. Sagt å gjort så stannade vi å hamnade efter ett tag längst fram vid scenen. Det var då det hände. Emil Sigfridsson tog sig friheten att mitt under en låt inför alla böja sig ner på scenen sträcka ut armen, rufsa i mitt hår å le åt mig. Jag lyckades knappt hålla tillbaka försvarsreflexen som hade inneburit ett mickstativ i huvudet å en utskällning utan dess lika för famefactoryfjollan. Istället gick jag ner till baren å blev alldeles för full. Nu i efterhand känner jag mig utnyttjad och håret känns smutsigt å jag vill bara klippa av det å elda upp det. Hoppas alla tar lärdom av mitt misstag att sänka garden när en till en början så charmig kille entrade scenen. //kajjan Citera
emf Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 1) vem faan är Emil? 2) varför tar du så illa vid dig av att han rör vid dig? det var väl inte en häxa? Citera
Lantash Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Det som hänt dig är väl allas killars dröm Citera
Kajjan Postad 17 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2005 emf 1: Han var med i Famefactory. 2: Han var med i Famefactory, det där med häxa vet jag inte men det låter inte otroligt att han skulle vara de. //kajjan Citera
Stahl Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Kajjan, jag är på din sida. Jag hade också känt mig smutsig och förgripen på, framförallt av något som är ett resultat av ett filosofiskt musikaliskt omedvetet samhälle, där man lyssnar på en svart man från USA som kallar sig Femtio cent som sjunger om horor, bilar och knark, och där man även lyssnar på datormusik som blippar och bloppar och tillsammans med det här tar droger för att höja "upplevelsen" ytterligare. Bara i ett samhälle där ovannämnda fenomen kan bli etablerade, bara där kan man tolerera Emil Sigfridsson. Bryt trenden. (Ett exempel på korrekt BRA musik är Tori Amos. Ja det är det...) Citera
Swede Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 (Ett exempel på korrekt BRA musik är Tori Amos. Ja det är det...) Hon ar ju en professional widow... ar hon inte det? Citera
Stahl Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 (Ett exempel på korrekt BRA musik är Tori Amos. Ja det är det...) Hon ar ju en professional widow... ar hon inte det? Precis och det bekräftar ju verkligen att det är bra musik, dels för att feminism är något som växer sig större och större och är väldigt samhällsmässigt korrekt! Alltså, förutom sjukt bra melodier och bra röst och bara bra låtar, så har hon även någonting bakom pannbenet att backa upp det med. Det har fan inte många. btw, åkt med set mot överset på rivern idag, swede? Citera
Swede Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 btw, åkt med set mot överset på rivern idag, swede? OT: nope, akte inte mot nagon 2 outare idag har du hort gruppen The Tiny? Bra grejjer, kommer till Malmofestivalen Citera
Stahl Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 har du hort gruppen The Tiny? Bra grejjer, kommer till Malmofestivalen Hmm svenskt rockband va? Om det är det så har jag bara hört talas om. Kanske värt att se! Citera
Papa Kubo Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 The Tiny är skräp. Stina Nordenstam-wannabes. Citera
Swede Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Ursakta mig ... men skulle ni kunna fortsatta med denna traden har: Allt om musikrekommendationer Tack Citera
Papa Kubo Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Men för fan, det är du som börjar babbla om Malmöfestivalen i en tråd om Emil Sigfridssons övergrepp. Citera
Kajjan Postad 17 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2005 Tack Stahl för att du förstår mig och tack Swede för att du städar i min tråd Att du inte är moderator är bortom mitt förstånd. Du har väl antagligen blivit tillfrågad men nobbat av nån anledning, för jag kan inte tänka mig att QoS missar en kille med så uppenbar moderatorpotential //kajjan Citera
devalanteriel Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 QoS är fortfarande sur för den där händelsen på Hawaii för några år sedan, det är därför. Citera
Kajjan Postad 18 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2005 OK Vad hände på Hawaii, var det där QoS var prosituerad å Swede hade otur osv??? //kajjan Citera
QoS Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Vad hände på Hawaii, var det där QoS var prosituerad å Swede hade otur osv??? Jag vill helst inte kommentera det... - QoS Citera
Papa Kubo Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Att du inte är moderator är bortom mitt förstånd. Du har väl antagligen blivit tillfrågad men nobbat av nån anledning, för jag kan inte tänka mig att QoS missar en kille med så uppenbar moderatorpotential Inga danskar i moderatorcrewet är policyn. Citera
Swede Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Nej, nu far det banne mig vara nog, vi har faktiskt utmarkta tradar dar ni kan fortsatta med denna OT diskussionen. Fortsatt garna med all diskussion som inte ror Emil Sigfridsson och hans flirtar-taktik har Lat nu Kajjan och hans berattelse om sitt underbara karleksmote med Emil fa vara i fred. Detta galler bade Kubo och QoS. Ni far tagga ner lite, annars blir det Time-Out for eran del. Citera
Kajjan Postad 19 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2005 Jag har fått uppgifter om att det kan finnas bilder på händelsen, så nu väntar jag bara på att Ågatan12 ska uppdatera sina nattclubsbilder från den gången det hände. Var på Ågatan igår igen, kändes faktiskt ganska bra. Det krävdes mycket sprit men efter ett tag så vågade jag mig upp på dansgolvet och det gick bara bra, ingen tog sig några friheter. Återkommer senare när jag har sett om det finns nån bild på mig å Emil. //kajjan Citera
Recommended Posts