bubbelpool Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Tjena, Jag använder HEM för PLO och har lagt upp den med följande stats i min HUD. Jag har också färgkodat statsen för att enklare se vem som är haj/fisk. Har någon förslag på andra stats att använda i HUDen eller andra siffror än de jag nämner nedan? Displayed stats Abb Name Hands Winnings ---- VPIP Preflop Raise Steal 3-bet ---- Agg fact Flop CB Fold to flop CB Went to Showdown VPIP Nit <10 Red Tight <20 Orange Solid <30 Yellow Loose <40 light green Spewy <inf dark green Preflop Raise Nit <10 Red Tight <20 Orange Solid <30 Yellow Loose <40 light green Spewy <inf dark green Steal Nit <20 Red Solid <40 Yellow Spewy <inf dark green 3b Nit <3 Red Solid <7 Yellow Spewy <inf dark green Agg fact Nit <2 Red Solid <4 Yellow Spewy <inf dark green Flop CB Nit <30 Red Tight <50 Orange Solid <65 Yellow Spewy <inf dark green Fold to flop CB Solid <40 Yellow Loose <70 Light Green Spewy <inf Dark Green All hjälp och förslag tas tacksamt emot. Citera
bubbelpool Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Postad 21 November , 2010 ser väl bra ut överlag men håller inte med om alla klassificeringar. tycker tex inte det är spewigt att ha en steal på 40+ eller en 3bet på 7-10% Ok, har du förslag på bättre siffror? Citera
Neonic Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Ok, har du förslag på bättre siffror? Är jag tråkig om jag föreslår att skippa auto rate, skapa egna labels och färgkoda de du möter manuellt. Viktigt att märka ut de som är kreativa så man drar ner sin aggro faktor mot dem. Samt de som är fiskar, så att man försöker spela många potter med dem. Har man ett system går det ganska fort att labla folk. /Neonic Citera
Recommended Posts