Gå till innehåll

Bjoelle! Bjoelle! Världens bästa Bjoelle! Vackra, snälla, lagom tjocka Bjoelle.

Recommended Posts

• Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Imorgon påbörjas den löjligt långa resan till Bahamas.

-4,5h till arlanda

-2h(?) till london

-Spenda natten på hotel på heathrow

-På tok för många timmar till bahamas.

Men ska nog gå bra. Sitter och funderar på vad jag ska packa ner, lär ju garanterat glömma någonting. Konstatera precis att jag behövde en ström-adapter/omvandlare(eller vad det heter) för att laptopen ska fungera. Aja, lär väl lösa sig. Återkommer under resans gång.

Postad
Det är verkligen synd om dig :)

Have fun

Beror ju på hur man ser det. Jag ska ju faktiskt inte spela, så lite synd är det om mig. Sen kan jag ju inte ligga på stranden och se solnedgången med dig heller för den delen ;)

Postad

Sitter på Arlanda nu. Ville ta en cigg, men kan inte. Några jävla norrmän har en privatfest där enda Rökrummet på denna våning ligger. Luktar rök över hela våningen, men vi är inte välkommna.

Det är som att bli vald sist på skolgympan i 3e klass.

Postad
Urban myth.

Sitter nu i mediarummet på PCA efter en fruktansvärt lång resa. Resan var stillsam tills vi valde taxi från Bahamas flygplats och fick åka med "Mr Diamond". Som namnet delvis antyder hustla han oss på några dollar, men var väl värt det bara för namnet.

Såg Affleck, ville spontant krama han lika mycket jag vill krama Hogge75 när jag ser han. De båda har sina likheter på det viset. Av det jag sett av Hogges spel och Afflecks(på tidigare WSOP-avsnitt) är även spelet likvärdigt.

Återkommer.

Postad

Konstatera snabbt att allt spel var slut för dagen. Så blir att läsa ikapp på vad som hänt före vi kom. Lite mat och försök till att få en lämplig dygnsrytm är något som också ligger högt på priolistan.

Hade en förhoppning om att bli lite starstruck, men det har inte skett ännu. Varken Raymer, Pagano, Demidov, Moneymaker eller Affleck har löst det. Så frågan är vad som behövs? För lite starstruck ska man väl kunna bli?

Ska försöka lägga upp lite bilder här när jag får bluetoothen att sammarbeta.

Nu traska någon tjej som i Sverige troligen klassats som "Bra material för Slitz" in i mediarummet. Hon hade en Pokerstars "TEAM pro" logga på tröjan, men jag kan inte alls placera henne, ingen aning om namnet. Usch så uselt av mig.

Postad

Hade en förhoppning om att bli lite starstruck, men det har inte skett ännu. Varken Raymer, Pagano, Demidov, Moneymaker eller Affleck har löst det. Så frågan är vad som behövs? För lite starstruck ska man väl kunna bli?

Know the feeling. Det tog Jason Alexander från Seinfeld att lösa det för mig.

Postad

Såg Affleck, ville spontant krama han lika mycket jag vill krama Hogge75 när jag ser han.

:h:

Av det jag sett av Hogges spel och Afflecks(på tidigare WSOP-avsnitt) är även spelet likvärdigt.

Tack (jag väljer alltså att ta detta som en komplimang)

Postad
bra uppvärmning att träffa lite mediokra pokerspelare på bahamas innan du träffar mig nästa vecka.

Det var min tanke ;)

Han kommer inte hinna hem till den 15e :-(

Haha, kommer jag visst! Har du noll koll?

Postad

Jag är trött som satan. Har dessutom inte ätit speciellt vettigt senaste dagarna, suck.

Vad de gäller rapporteringen flyter allt på. Vi såg Isildur1 outningen, och jag är riktigt besviken. Inte bara för att Murat utlovat att äta en spann hästskit om det inte var Viktor blom, men för att outningen var väldigt tråkig. Jag hade höga förhoppningar om en "rocky" entré, eventuellt att han kom inridande på en dalahäst i folkdräkt, men icke. Blom kom gående, thats it. Som spiken i kistan så kom någon form av floor manager och börja gapa om att man inte fick stå vid 50% av railen för att turneringen som varit pausad skulle fortsätta där, hur jävla genomtänkt var det?!

Det bör tilläggas att jag anar att Pokerstars tänkt ha HU-matchen vid featurebordet, men super highrollern hade dragit ut på tiden och var i heads-up fortfarande.

Postad

Känner mig sjukt sliten.

Börjar komma in i rytmen dock, såväl vad det gäller vad jag ska göra som sömnen. Trodde det skulle bli jobbigare att inte få spela, men är helt ok. Gamblingslusten sitter dock i, så köpt några % i en bekants sidevents.

Postad

Sådär ja. Då vart man utcheckad och sitter i mediarummet igen. Planet går 21.50(03.50 för er) och det känns mest som man väntar. Ska bli jävligt skönt att komma hem. Jag hade likväl kunnat vara i en idrottshall i Nässjö, så mycket har jag sett av bahamas :D.

Dagens tilt är att jag är framme 17.45 på arlanda. 17.37 gick sista förbindelsen från arlanda som hade kunnat ta mig hem samma kväll, det är ingen hit. Får stanna hos en god vän, eller om jag har lite flyt hittar jag någon villig att hämta mig i Linköping, för dit kan jag komma med tåg.

Men finns det någon här som helt magiskt kör mellan lkpg och "hultsfredstrakten" en vanlig onsdagkväll, bara hojta ;P lol.

• Skapa nytt...