Grubbla Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Lite gammal men men...Titta på när mr.stek skämms för att visa upp handen och Antonious inte får ur sig orden för NOOB. Min 32min 30s. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Aussie Millions CG var skoj. Spoiler! Vika på någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Lite gammal men men...Titta på när mr.stek skämms för att visa upp handen och Antonious inte får ur sig orden för NOOB. Min 32min 30s. Första gången jag såg den, fan vad sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 22 Maj , 2011 Rapport Share Postad 22 Maj , 2011 EP13 ute, spoilar... Äntligen fick Negreanu vinna, denne "Rolex" var en fisk av stora mått. "Starkt" av Laak att instamucka kåken. Tror fan inte att jag sett nåt fått bättre kort i tv-sänd poker än de som niten Johnny Chan fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 Aussie Millions CG var skoj. Spoiler! Vika på någon? Jag hade såklart både raisat flopp och turn i den spotten. Men till killens försvar gör kinakillen ett rätt starkt move vilket normalt ska reppa färdig stege eller set. Antar också att de inte var tillräckligt djupa för att det skulle vara lönsamt att försöka fiska in färgen då eller så var de för djupa för spelaren för att riskera på ett färgdrag. Hur som är dybban rätt ute när han menar att han antagligen lirar för högt om han inte vill stacka med denna handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimenez Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 en länk till high stakes poker season 7 episode 13 skulle smaka mumma =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 en länk till high stakes poker season 7 episode 13 skulle smaka mumma =) Vars! http://www.pokercast.tv/1528-high-stakes-poker-s07e13 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimenez Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 Vars!http://www.pokercast.tv/1528-high-stakes-poker-s07e13 Man får tacka hajen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 "I only fly first class" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sqzsumsleep Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 Johnny ****ing Chan on a roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 Vilket aussie avsnitt? Jag har tankat från pokerstranden men hittar inga cash-games from 2011... Jag hade såklart både raisat flopp och turn i den spotten. Men till killens försvar gör kinakillen ett rätt starkt move vilket normalt ska reppa färdig stege eller set. Antar också att de inte var tillräckligt djupa för att det skulle vara lönsamt att försöka fiska in färgen då eller så var de för djupa för spelaren för att riskera på ett färgdrag. Hur som är dybban rätt ute när han menar att han antagligen lirar för högt om han inte vill stacka med denna handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 Vilket aussie avsnitt? Jag har tankat från pokerstranden men hittar inga cash-games from 2011... finns på pokertube också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 kollat där också men hittar bara turneringsavsnitt från 2011... finns på pokertube också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 Maj , 2011 Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 kollat där också men hittar bara turneringsavsnitt från 2011... http://www.pokertube.com/free-poker-videos?movie=17490&title=Aussie_Millions_2010_Cash_Game_E11_1_2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Maj , 2011 Rapport Share Postad 24 Maj , 2011 Johnny ****ing Chan on a roll. Hans spel med AA gav mig fan orgasm.... allt var perfekt... limpandet pre, sizen på reraisen pre och sizen på flopp bettet.... rakt av mästerligt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 Phil Laak vilken nit, när var hans spel senast underhållande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 Phil Laak vilken nit, när var hans spel senast underhållande? när fick han va med i tvpoker för hans spel senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 Phil Laak vilken nit, när var hans spel senast underhållande? det känns ju som dom stakesen är waay för höga för phil, känns som han håller på å skita ner sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 Phil Laak vilken nit, när var hans spel senast underhållande? Jag trodde poker gick ut på att vinna pengar, tänk så fel man kan ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Jag saknar tiden i dessa trådar under de första säsongerna när Doyle & co var gudar och varje dåligt spel hade sin förklaring i metagame. Matteprof och Hellmuths kärleksrelation nådde väl också sina höjder där nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Har nyss börjat titta på HSP igen efter att ha sett 1a avsnittet och inte gillat det öht. Detta har säkert diskuterats någonstans i tråden men är väl värt att dra upp igen. Croak's backdoor flush fold mot Ruffin's 50k bet i 16k pott med argumentet "He bets 4 times the pot" gjorde mig asförbannad. Vet inte om det är för själva folden eller hans löjliga tryne när han försvarar sitt spel som gör mig så arg, men arg är jag. Nu vet ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 http://buzzerblog.flashgameshows.com/gsn-removes-high-stakes-poker-chain-reaction-january-adds-jeopardy/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 31 Mars , 2012 Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Vad less man blir. Kan ingen vettig jävel dra ihop lite stålarz och producera High Stakes Poker som det var runt säsong 4. If it ain't broken, ffs! Gabe, AJ och in med lite pushuppade brudar och kööör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 31 Mars , 2012 Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Problemet är väl att det inte finns FTP-spelarmedel att slaska för längre, som på den gamla goda tiden Mina kondoleanser till er som fick er Tilt-cash bortslaskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 31 Mars , 2012 Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Problemet är väl att det inte finns FTP-spelarmedel att slaska för längre, som på den gamla goda tiden Ähh nog finns det nöjesspelare som fortfarande har råd. Ta dit nån nyrik kines vettja. Dwan och pojkarna, Farha, DN tackar väl aldrig nej. Isildur för guds skull! Ge Westerlund like stejk också. Vad som helst för att få igång lite action! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts