Gå till innehåll

Jinti91 - PLO


Jinti91

Recommended Posts

  • Svars 527
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev mer eller mindre klar med projektet i torsdags/fredags, lite som ska läggas till bara. Satt och skrev från klockan 21 fram tills att jag skulle till skolan med en halvtimmas sömn inklämd där emellan. Fan vad dum man är.

 

Men hur som helst, nu är det ju tänkt att det ska grindas fram till den 22a!

Ska bli kul, men inte helt kommit igång ännu så kanske tar och uppdaterar lite här för att hålla koll på spelet. Fått in typ 1.5k hittills men kommer behöva ligga i mer, 15k till den 22a som var planen.

 

Idag fick jag mina kollegor till att lära mig lite katalan:

 

No tin temps, fill de puta, no tens collons.

 

I utbyte så har jag lärt min kollega lite svenska, så nu går han runt och säger alla ord han kan efter ordet jävla. Så det låter typ:

Jävla lille tjockis, jävla lille bögen, jävla fyllo, jävla t-centralen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som har stött på problem med HEM2 på svs på senaste?

HUDen hoppar runt och för mig så missar HEM att importera en massa händer. Haft 3-4 200bb potter som den bara har skippat. Hade vart jätteuppskattat om någon som har löst problemet skulle vilja dela med sig med tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som har stött på problem med HEM2 på svs på senaste?

HUDen hoppar runt och för mig så missar HEM att importera en massa händer. Haft 3-4 200bb potter som den bara har skippat. Hade vart jätteuppskattat om någon som har löst problemet skulle vilja dela med sig med tips!

 

Prova en annan version, löste sig för mig när jag uppdaterade och har inte uppdaterat sedan dess!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Prova en annan version, löste sig för mig när jag uppdaterade och har inte uppdaterat sedan dess!

 

Sorry för dagboks-hijack.

 

Har lite samma problem jag också, upptäckte att HM helt plötsligt missade en pott, och har märkt att resultatet inte alltid stämmer. Samt att HUDen hoppar runt hela tiden.

 

Har någon tips på en bra version? Samt var man hittar den och hur man går till väga?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry för dagboks-hijack.

 

Har lite samma problem jag också, upptäckte att HM helt plötsligt missade en pott, och har märkt att resultatet inte alltid stämmer. Samt att HUDen hoppar runt hela tiden.

 

Har någon tips på en bra version? Samt var man hittar den och hur man går till väga?

 

Tack på förhand!

 

Jag använder mig av 2.0.0.7932 och den funkar felfritt för mig. Har dock hört att även andra versioner funkar bra för andra :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den glappar lite för mig också - men jag löser det med att manuellt ösa in dagens hh´s från hem2archive\blabla\blabla2\ , för hhsen lagras ändå där även om programmet får tuppjuck inte lägger in dem trots att det har "processats" in i archives, mycket skumt.

 

manuell import av senaste tidens spel från archives så kommer du få en förändring i resultatstabben.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det löste sig för mig efter lite snack med supporten, så jag copypastar download till versionen jag fick anvisningar om att fixa:

 

 

http://www.holdemmanager.com/Downloads/7822_Hm2AutoUpdate.exe

 

Sedan efter att jag fixat den så fick jag något felmeddelande om att det inte funkade eller liknande. Så då fick jag instruktioner om att:

 

Delete the c:\programfiles\holdemmanager\validate folder

 

reinstall.

 

Hoppas att det löser sig för er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder mig av 2.0.0.7932 och den funkar felfritt för mig. Har dock hört att även andra versioner funkar bra för andra :-)

 

Var hittar du äldre versioner av HM för nedladdning? :-)

Behöver man synca om och ladda in hela den gamla databasen igen då förresten?

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hittar du äldre versioner av HM för nedladdning? :-)

Behöver man synca om och ladda in hela den gamla databasen igen då förresten?

 

Tack

 

Bara googla på versionen så brukar man hitta.

Jag har inte behövt ladda in databasen när jag har "nedpatchat".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick reda på igår att jag inte har något jobb, mer än inhopp när någon är sjuk eller liknande när jag kommer hem om 19 dagar.

Jävligt tråkigt då jag är trött på att hora mig för att få mer tider på det jobbet efter ett halvår med en tjänst på 15h/vecka men som slutat med i snitt 35-40h i veckan för att man tjatat till sig mer.

Pokern har gått kallt på senaste med, men egentligen är det ju ingenting, man får ett lite konstigt perspektiv när man knappt får in 10k händer i månaden.

 

Så jag måste helt enkelt grinda på duktigt fram tills jag kommit på/hittat något jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Postad (redigerade)

Har tänkt börja köra på att kolla resultat var 10k spelade händer, och jag är supernöjd över att jag faktiskt lyckats hela vägen dit nu. Sen efter det kolla igenom alla markerade händer och ta lite notes som en liten recap, för att förhoppningsvis spela nästkommande 10k händer bättre.

 

Denna månad hade jag tänkt att enbart spela /1 (sen lite högre runt 25e) då rullen tagit lite stryk efter cashouts och sissådär spring i maj. Jag tycker jag lyckats bra, mixat in lite /0.5 när det varit helt dött på /1, samt att jag tog ett skott på /4 när det var värde som gick fint.

Handmålet för månaden är minst 20k, men kommer nog få bli mer då jag ändå kommer spela heltid när jag kommer hem.

 

 

Månaden hittills;

 

 

oh-hey-sup.gif

20140616230153-88.7.198.172.png

 

 

Redigerad av Jinti91
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...