Partneransvarig Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Söndagen denna vecka har PartyPoker en medlemsturnering där dom har laggt in ett värde på $1000, det består av en Monthly Million biljett värd $640 och resterande $360 läggs in som cash. Information Namn: PSE $1000 added Datum: Söndag den 21:ta November Tid: 21:00 CET Inköp: $9+$1 Adderad prispool: En biljett till Monthly Million värd $640 och $360 i pengar Lösenords rebus: bokstavenlbokstavenabokstavenxsiffranettsiffrantvåsiffrantre skrives med små bokstäver För er som nu inte har ett konto hos PartyPoker kan skapa ett här! Gl nu alla Citera
parmesan Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Ikke bli overrasket om en haug med latviere og polakker blir med på denne. For passordet har blitt spredd på en latvisk passord-gruppe på Donkr... Rimelig fucked up, for valuen hadde vært enda bedre om den f.eks var IP-restricted til Norden... Citera
bridge Postad 20 November , 2010 Rapport Postad 20 November , 2010 Ikke bli overrasket om en haug med latviere og polakker blir med på denne. For passordet har blitt spredd på en latvisk passord-gruppe på Donkr... Rimelig fucked up, for valuen hadde vært enda bedre om den f.eks var IP-restricted til Norden... Ja, i förra var det ju mer ryssar än svenskar, så det kommer säkert bli så idag också. Citera
Partneransvarig Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Postad 21 November , 2010 Ok! Detta var ju inte så roligt och till den som går ikväll kan jag inte ändra på ( för kort med tid). Men ska be PartyPoker att lägga till landsspärrar om dom kan annars får vi hitta en annan lösning. För att detta ska kunna hända så är det uppenbarligen någon som har läckt lösenorden, PM mig tråden som lösenordet var läckt i så vore jag tacksam. Citera
Crappy Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Idag ska jag spä på värdet lite extra Citera
XeroxFin Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Går det inte att fixa manuell utbetalning på iaf biljetten? Citera
Partneransvarig Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Postad 21 November , 2010 Kan bli svårt att få tag på någon på PartyPoker idag men om jag får tag på dom kan jag alltid se ifall det är möjligt. Nu var jag inne i klienten och det ser inte ut som en massa folk som inte ska vara där. 21 reggade och jag tycker mig känna igen de flesta nicken. Citera
Partneransvarig Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Postad 21 November , 2010 *Bump* nu var det 27 reggade Citera
Vasabo Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Bara ni landsspärrar så att finnar kan spela också Citera
XeroxFin Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Jag, 2 svenskar och 6 östpackor på mitt bord. Kul. Citera
bjoelle Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Rumäner allihopa typ lol. Hur fan läcker lösenorden? Citera
zebra73 Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 mer än hälften e ryssar o rumäner på mitt bord + en stackars holländare har hittat dit oxå Citera
bjoelle Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 41 nu ! Förlåt. Kollar på beck och började få dåligt batteri laptopen. Kändes som att proceduren med att hämta strömkabel etc inte var värt, och tänkte slaska iväg markerna. Men vips drog man ut. GG Citera
JELLJUN Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Problemet kommer alltid finnas, så länge forumet inte väljer att endast spelare med ip från Sverige, men då kommer problemet med finnar, norrmän, danskar och svenskar som bor i annat land ej kan spela som dock är medlemmar här på Pokerforum. Citera
bjoelle Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Problemet kommer alltid finnas, så länge forumet inte väljer att endast spelare med ip från Sverige, men då kommer problemet med finnar, norrmän, danskar och svenskar som bor i annat land ej kan spela som dock är medlemmar här på Pokerforum. Tja, de norrmän/danskar/finnar som är medlemmar är väl det primärt för turneringarna? Vilket väl någonstans likställer dom med rumänerna/ryssarna/polackerna. Så enda problemet blir väl då utlandssvenskar. Borde inte gå att lägga en ip-block men med möjligt lösenord som går att ge ut på förfrågan? Fast kanske skulle freaka ur ändå. Citera
wildbrain Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Jag blev inte medlem på PF pga nån liten added turre iaf, vi är ju en hel del svenskspråkiga i Finland Citera
bjoelle Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Jag blev inte medlem på PF pga nån liten added turre iaf, vi är ju en hel del svenskspråkiga i Finland Jag generalisera rätt hårt, får ursäkta. Citera
XeroxFin Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 http://sv.wikipedia.org/wiki/Finlandssvensk Tror jag har 5 inlägg på det finskspråkiga forum jag är mest aktiv på. Har reggat de flesta av mina pokerkonton via pf. Citera
Crappy Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Sådär ja då gav jag en Rumän en stack på 19k Tomte fi1 limp 250 Rumänen rasie till 1,9k Jag pushar för 8k med QQ Rumänen viker upp A3 o Ja och river är som vanligt ett A, Trist att det inte var någon härifrån som fick mina marker Citera
bjoelle Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 ITM nu, men spelat några potter jävligt konstigt sista 45minutrarna. Rätt trött. 4-6e priset är samma, sen får 3e platsen 3x så mycket, så är väl bara att gasa nu? haha. Citera
wildbrain Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 fyfan ut på 2outad river som 8de med 6itm, kul då det fanns 5st som inte hörde dit på FT Citera
bjoelle Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 fyfan ut på 2outad river som 8de med 6itm, kul då det fanns 5st som inte hörde dit på FT 2outad? vad whinear du om? Jag får in 30k med 6st kvar med 99 mot 88 Bräda...98X.... ...8...X. Och ute Citera
wildbrain Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 uffadå, säkert mot samma fi Citera
Recommended Posts