Gå till innehåll

nl100 comeback


Anref

Recommended Posts

Hej, för ca 6 månader sedan spelade jag dagligen nl20 hu/6max och var vinnande, låg runt 5-8bb/100 spelade där några månader men slutade sedan.

Nu tänkte jag ta upp igen fast på nl100, hur stor skillnad är det på motståndet där? Tänkte gå igenom mycket material på deucescracked innan jag börjar spela några händer, men rent hypotetiskt hur mycket har jag att behöva lära mig/utveckla från nl20?

 

Tror ni en rulle på 5000€ bör räcka med varierande spel på både HU och 6max?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, för ca 6 månader sedan spelade jag dagligen nl20 hu/6max och var vinnande, låg runt 5-8bb/100 spelade där några månader men slutade sedan.

Nu tänkte jag ta upp igen fast på nl100, hur stor skillnad är det på motståndet där? Tänkte gå igenom mycket material på deucescracked innan jag börjar spela några händer, men rent hypotetiskt hur mycket har jag att behöva lära mig/utveckla från nl20?

 

Tror ni en rulle på 5000€ bör räcka med varierande spel på både HU och 6max?

 

Mvh

 

Dom flesta på både NL20 och NL100 suger balle så det ska nog gå bra. HU har jag ingen aning om däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 inköp ska egentligen inte vara nåt problem om du inte brukar bli träffad av blixten, men det är ju inte säkert huruvida du har edge i början eller inte, så går ju inte att svara på ändå.

 

Per en normal pokerspelares definition är merparten av spelarna på primas nl100 fisk, och då har jag fått höra att det eventuellt är trevligare på andra nätverk, så ligger du i fixar du det. Kan inte bara sitta och klicka och hoppas på det bästa dock.

 

Personligen skulle jag eventuellt skita i just prima för nl100 dock, att folk är idioter är inte bara positivt då alla insisterar på att köra igång bord som inte är deep och därmed dör dynamiken av alla jävla shortstacks som sitter och abusar att alla de där idioterna är idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...