Gå till innehåll

Att känna Djens


LykkaSiGya

Recommended Posts

Igår funderade jag på hur det vore om man var vän med Djens och därför fick ta del av hans spekulationer om valutor, poker osv irl. Kom inte till någon egentlig slutsats men övertygade mig själv om att jag skulle älska honom som en bror.

 

Men hur ter sig saker i Djens bekantskapskrets på riktigt? Hans ego tenderar att bara växa trots en del ganska besynnerliga åsikter som i en sund miljö borde korrigeras med tid. Troligen bör han vara omgiven av en mycket ointresserad alternativt mindre "begåvad" krets av människor som inte har viljan eller förmågan att ställa skjutjärnsjournalistfrågorna om dollarutveckligen i närtid.

 

Frågan är då - har Djens någonsin reflekterat över frånvaron av kritiska röster eller fångar han bara in bekräftelserna/avsaknaden av dem likt slängkyssar i en storstilad brittisk parad?

 

Ber om ursäkt om detta blev en aning virrigt men hoppas att andemeningen framgår.

 

Högaktningsfullt

Lykka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det möjligen så att OP köpte dollar när tråden startades och trodde att när Djens rekade köp så gällde det i all evighet och en konstant uppgång till oanade höjder var att vänta?

 

Målkurser, horisont, nya signaler var främmande begrepp.

 

Så ett år efter reken och trådstarten börjar han bli lite bitter...vilket efter ytterligare några månader kulminerar i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...