Gå till innehåll

Problem med Handhistoriken


Ronken1491911767

Recommended Posts

Hej Ronken!

 

Testa följande:

 

1. Ändra mappen du sparar till

 

Det är möjligt att mappen som du försöker spara filerna till är skrivskyddad (mappen "Programfiler" är ofta skyddad). För att ändra detta, gå till "Alternativ" -> "Inställningar för omedelbar handhistorik" och välj att spara handhistorierna i "Mina dokument" eller likande mapp som inte finns i Programfilsmappen.

 

2. Din fil för inställningar är skadad

 

För att åtgärda detta, gå till "Hjälp -> Öppna mappen Inställningar". Stäng sedan PokerStars och, i den öppnade mappen, hitta filen som heter "user" (eller "user.ini). Högerklicka på den och välj "Byt namn". Välj namnet "user.old" och tryck Enter för att bekräfta ändringen. Notera att bytet på den här filen kommer att få alla användaralternativ att återställas och du måste då ställa in de alternativen i klienten igen.

 

Något av de här alternativen löser för det mesta problemet. Om inte så kan du kontakta oss på support@pokerstars.com så hjälper vi dig gärna vidare.

 

Om du vill kan vi också skicka alla dina händer manuellt.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...