Partneransvarig Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Söndagen bringar en freebuy från PokerStars där dom har lagt 500 turnerings dollar i potten. Information: Namn: Poker.se November turnering / ID 328627784 Datum: 14e November Tid: 21:00 Inköp: Freebuy + rebuy $1 ( freebuy är en freeroll med rebuy) Adderat pris: 500 turnerings dollar Lösenords rebus: förstabokstavenäroandraärktredjeärtfjärdeärpfemteärosjätteärksjundeäreåttondeärr Skrives i små bokstäver Har ni inget konto på PokerStars? Då kan ni skapa ett här. Citera
Partneransvarig Postad 14 November , 2010 Författare Rapport Postad 14 November , 2010 *Bump* Ni missar inte denna va? Det har ju varit ett par turneringar nu med PokerStars så jag ville bara försäkra mig om att ni inte förbiser denna. Citera
Scaniac Postad 14 November , 2010 Rapport Postad 14 November , 2010 *Bump* Ni missar inte denna va? Det har ju varit ett par turneringar nu med PokerStars så jag ville bara försäkra mig om att ni inte förbiser denna. Kommer lira ofc :] Citera
Recommended Posts