Partneransvarig Postad 7 November , 2010 Rapport Postad 7 November , 2010 Då var det finaldags för Unibet Open satelliterna som vi har haft för våra medlemmar. Unibet har bestämt sig för att det även kommer vara möjligt att köpa in sig i denna final. Information Namn: Poker.se Unibet Open London Final Datum: 8 November Tid: 20:00 Inköp: €150+€15 Pris: Unibet Open London paket värt €3200 Lösenords rebus: Spelbolagetsförstabokstavföljtavpokerse Själv fallet kommer dessa inköp att läggas in i prispotten. För er som har vunnit era platser i satelliterna så är ni registrerade till Finalen redan. Har ni inget konto på Unibet? Då kan ni skapa ett här. Citera
Greenbay Postad 7 November , 2010 Rapport Postad 7 November , 2010 Då var det finaldags för Unibet Open satelliterna som vi har haft för våra medlemmar. Unibet har bestämt sig för att det även kommer vara möjligt att köpa in sig i denna final. Information Namn: Poker.se Unibet Open London Final Datum: 8 November Tid: 20:00 Inköp: €150+€15 Pris: Unibet Open London paket värt €3200 Lösenords rebus: Spelbolagetsförstabokstavföljtavpokerse Själv fallet kommer dessa inköp att läggas in i prispotten. För er som har vunnit era platser i satelliterna så är ni registrerade till Finalen redan. Har ni inget konto på Unibet? Då kan ni skapa ett här. Det är väl ganska fult att sälja en produkt för ett visst pris och sen när allt är sålt ändra villkoren??? Citera
XeroxFin Postad 7 November , 2010 Rapport Postad 7 November , 2010 ...Det kan vara så att det kommer finnas möjlighet till att köpa in sig direkt till finalen men det är inte bestämt ännu. . Citera
Greenbay Postad 7 November , 2010 Rapport Postad 7 November , 2010 . Var det sagt så, så är ju allt i sin ordning och jag får be om ursäkt... Citera
joffus_87 Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 Då var det finaldags för Unibet Open satelliterna som vi har haft för våra medlemmar. Unibet har bestämt sig för att det även kommer vara möjligt att köpa in sig i denna final. Information Namn: Poker.se Unibet Open London Final Datum: 8 November Tid: 20:00 Inköp: €150+€15 Pris: Unibet Open London paket värt €3200 Lösenords rebus: Spelbolagetsförstabokstavföljtavpokerse Själv fallet kommer dessa inköp att läggas in i prispotten. För er som har vunnit era platser i satelliterna så är ni registrerade till Finalen redan. Har ni inget konto på Unibet? Då kan ni skapa ett här. hei. kjøpte meg nettopp inn i turneringen for €165, men det ser ut som det fremdeles er de samme premiene som før jeg registrerte meg?. står jo at innkjøp legges til i potten? Citera
papiPope Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 hei. kjøpte meg nettopp inn i turneringen for €165, men det ser ut som det fremdeles er de samme premiene som før jeg registrerte meg?. står jo at innkjøp legges til i potten? Paketet ser inte ut att vara adderat så måste bli 22 spelare med för att några pengar ska bli aktuellt Citera
joffus_87 Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 Paketet ser inte ut att vara adderat så måste bli 22 spelare med för att några pengar ska bli aktuellt ja, jeg ser det. avregistrerte meg da det ikke var noe overlay Citera
boricco Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Då var det finaldags för Unibet Open satelliterna som vi har haft för våra medlemmar. Unibet har bestämt sig för att det även kommer vara möjligt att köpa in sig i denna final. Information Namn: Poker.se Unibet Open London Final Datum: 8 November Tid: 20:00 Inköp: €150+€15 Pris: Unibet Open London paket värt €3200 Lösenords rebus: Spelbolagetsförstabokstavföljtavpokerse Själv fallet kommer dessa inköp att läggas in i prispotten. För er som har vunnit era platser i satelliterna så är ni registrerade till Finalen redan. Har ni inget konto på Unibet? Då kan ni skapa ett här. Prispotten var ju redan från början ett Unibet Open London paket. Borde då inte inköpen (€450) adderas till detta paket? Lite skumt att först ändra förutsättningarna för finalen och sedan gå ut med vilseledande information om prispotten - eller hur? Citera
Partneransvarig Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Postad 9 November , 2010 Jag försökte hela dagen igår att få tag på Unibet men utan resultat. Hur många spelare blev det och hur slutade det så jag har lite information då jag talar med dom. När jag tittade var det 22 spelare Citera
parmesan Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Jag försökte hela dagen igår att få tag på Unibet men utan resultat. Hur många spelare blev det och hur slutade det så jag har lite information då jag talar med dom. När jag tittade var det 22 spelare Var 21 med. Og jeg donket ut først Citera
Partneransvarig Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Postad 9 November , 2010 Hej alla Jag har nu fått tag på Unibet och det blev fel i turneringsuppsättningen även min kontakt hundra gånger talat med dom som sätter upp turneringarna. Dom känner att detta var jätte tråkigt och ger €300 till andra och €150 till tredje platserna som en kompensation. Citera
papiPope Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Vilken månad nästa år kommer vi som ska få en goodie bli kontaktade? Citera
boricco Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Hej alla Jag har nu fått tag på Unibet och det blev fel i turneringsuppsättningen även min kontakt hundra gånger talat med dom som sätter upp turneringarna. Dom känner att detta var jätte tråkigt och ger €300 till andra och €150 till tredje platserna som en kompensation. Slutet gott - allting gott... No hard feelings - stort tack till både Poker.se:s Partneransvarig och Unibet! Citera
Partneransvarig Postad 10 November , 2010 Författare Rapport Postad 10 November , 2010 Vilken månad nästa år kommer vi som ska få en goodie bli kontaktade? Jag kollar det idag och återkommer i tråden om när dom skickar dessa. Citera
Recommended Posts