drisen Postad 5 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2010 Känner väl att du hamnar i den här sitsen för ofta genom att leda turn.. Isåfall stoppar du ändå in hela stacken på turn.. Då går jag hellre för cr och synar av om han degar, eller typ ger upp river om han bara synar. Ok. Jag trodde han var svag på flopp. Han verkade lös o jag trodde inte han skulle ge upp turn, så jag donkade för att han skulle slå om så jag kunde dega Jobbiga var att han setade turn, så blev ju snapp på min push o han fick stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Vilka händer reraisar han turn med som han foldar mot omslag? Fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Fattar inte någon av händerna..? Antar att du postat dessa för att skapa någon slags image. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2010 Fattar inte någon av händerna..? Antar att du postat dessa för att skapa någon slags image. Nej, imagen behöver jag nog inte jobba på. Postar för att jag vill prata o få feedback på händerna, och nu vet jag att du tycker det är apdåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 För nötförsäljare á la 3lendil kan det vara svårt att förstå skönheten i dina spel. Han hade hellre hoppat ut för ett stup än att spela så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2010 Droppade 40k nu. Missklickade sista 20k potten, så jääävla tilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 För nötförsäljare á la 3lendil kan det vara svårt att förstå skönheten i dina spel. Han hade hellre hoppat ut för ett stup än att spela så. Njae kan nog inte klassas som nötförsäljare tror jag. Mina stats brukar landa runt 27/24/12 så jag är inne och vevar ganska ofta. Men det gäller ju såklart att välja sina spots, och det drisen uppvisade här i dagboken är ju raka motsatsen till bra lägen. Får jag fråga när du bildade din nöt-försäljar-image om mig? Kanske vore på sin plats med självrannsakning för min del i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Haha GusBus! Hört att Diegestino (?) gillar dig skarpt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 14 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2010 Haha GusBus! Hört att Diegestino (?) gillar dig skarpt... Hehe, ingen kärlek där direkt Gick så kallt föra månaden så orkade inte skriva mer. Tappade väl ett 60-70k plus till back 50 eller nått. Denna månaden har jag mest lirat 2.5/5 o 5/10, ska försöka fortsätta med det. Blivit lite spel på cc också. Upp 60 cirkus för månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts