sturedenstore Postad 22 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2010 Jag måste bara ge cred till alla turneringsspelare där ute.. Jag förstår inte hur ni orkar med det. Det känns så fruktansvärt hopplöst måste jag säga.. Jag har snubblat på mållinjen i så många turrar i min karriär nu att jag nästan börjar tro på riggen. Blir verkligen konstant utdragen och setupad när det drar ihop sig.. Som sagt.. Sjuk cred till er som lever med den brutala variansen dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Jag måste bara ge cred till alla turneringsspelare där ute.. Jag förstår inte hur ni orkar med det. Det känns så fruktansvärt hopplöst måste jag säga.. Jag har snubblat på mållinjen i så många turrar i min karriär nu att jag nästan börjar tro på riggen. Blir verkligen konstant utdragen och setupad när det drar ihop sig.. Som sagt.. Sjuk cred till er som lever med den brutala variansen dagligen. klappar på axeln och lovar en semiklonk snart du måste bara köpa pokerstarsriggen i vipshoppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 22 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2010 klappar på axeln och lovar en semiklonk snartdu måste bara köpa pokerstarsriggen i vipshoppen! Tack för stödet, men jag tvivlar ändå Nu repushade jag Q9s rakt in i AQ strax innan pengarna i 22 rebuy på ftp. Bara 2 turrar kvar, och det ser inte ljust ut i nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 22 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2010 Rök ur sista nu också. Duktigt less på turrar nu måste jag säga. Blev väl ett back på ca 2400 riksdaler efter lite misslyckat cg också. Nu ska jag tröstäta nacochips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 23 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2010 Goda nacos igår.. Nu ska jag iväg och spela snooker, holla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Bror din lirade tydligen mot frugan igår på SvS microPLO. Coachar du honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Bror din lirade tydligen mot frugan igår på SvS microPLO. Coachar du honom? sturedenlille? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Bror din lirade tydligen mot frugan igår på SvS microPLO. Coachar du honom? Ja det gjorde han Satt faktiskt bredvid när han gjorde det. Han har precis börjat spela, så jag ger honom en del tips. Men coatching skulle jag inte kalla det.. Inte ännu iaf, men jag ska nog göra en duglig pokerspelare utav honom sturedenlille? Han har ett betydligt coolare nick än så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Och en sak till.. Ni som spelat/spelar biljard och gillar det. Testa snooker.. Otroligt underskattat spel som kräver både precision, tålamod, taktiskt tänkande och en hel del nerver. Blev idag medlem i snookerhallen i sthlm. Blir nog lite lektioner och turneringsspel där framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 Hur kunde jag missa detta? GL för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 Fan vad kul med snooker. Lirade mycket biljard på hobbynivå förut men har aldrig tävlat. Bodde även 3 månader på malta och spelade så mkt snooker jag bara kunde. Jävligt kul men extremt svårt. Favvo på touren? (förutom Ronnie som är för obv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 Säger som snusarn snooker är riktigt kul =) Min favoritspelare är Mark Williams tyckt det i många många år nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 sturedenlille? Ja det gjorde han Satt faktiskt bredvid när han gjorde det. Han har precis börjat spela, så jag ger honom en del tips. Men coatching skulle jag inte kalla det.. : Han verkar stabil iaf av det lilla jag såg. Hoppas han inte tiltar lika mycket som frugan över fiskarnas utdragningsförmåga . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Hur kunde jag missa detta? GL för fan! Väntade bara på att du skulle hitta hit Tackar mannen! Fan vad kul med snooker. Lirade mycket biljard på hobbynivå förut men har aldrig tävlat. Bodde även 3 månader på malta och spelade så mkt snooker jag bara kunde. Jävligt kul men extremt svårt. Favvo på touren? (förutom Ronnie som är för obv.) Hehe Ronnie är såklart den absoluta favoriten.. Svårt för någon att konkurrera.. Men sen måste jag säga att jag gillar Steven Hendry jävligt mycket.. Ruskigt cool snubbe, och vilka jävla breaks han bjuder på titt som tätt Säger som snusarn snooker är riktigt kul =)Min favoritspelare är Mark Williams tyckt det i många många år nu =) Fav va skoj att det finns lite intresse här på forumet.. Om ni har vägarna förbi Stockholm eller bor här så var inte blyga att säga till så kan man kanske styra några sköna matcher. Ligger ju i anslutning till Krukan också, snooker+poker=farlig combo Han verkar stabil iaf av det lilla jag såg. Hoppas han inte tiltar lika mycket som frugan över fiskarnas utdragningsförmåga . Hehe, jodå han slår ju definitivt den där tomtenivån. Ska jobba lite mer på teorin med han men framför allt försöka få han att förstå variansen i poker och speciellt PLO. Han har visat lite tendenser till tilt, även om han är ganska duktig på att stänga ner när det går motigt. Men det konstruktiva tänkandet finns där och det måste bort. Men som sagt så är han ny i spelet fortfarande, och jag tror han kan bli riktigt duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Hahahahah hjälp vad dåligt jag springer idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Oh yes, efter mycket mycket skit idag så hittade jag ett 31kr+ efter typ 5 timmars lir. Welcome to the good life. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Imorgon sticker jag till Malmö där flickvännen bor atm. Jag bokade ett tåg som går 06.17 för att det var några hundringar billigare Vuxenpoäng imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Dags att packa resväskan till Malmö då.. Skottsäker väst, överfallsspray, butterflykniv och koffeintabletter (vem vågar sova i en krigszoon?). Dagens andra session var rätt mycket roligare än den första där det mest var ett jagande.. Började med att plussa 4k relativt snabbt då jag spelade både PLO och NL. Detta tappades efter ett tag, men när jag hittat lite roliga actionbord på PLO1000 och 1500 så hade man snart säkrat ett fint dags+ på ca 833kilo vetemjöl från ICA dvs sissådär 5 tusen kronor. GG och GN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 Well done Sir Ha det super i Skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Spelat en jävla massa biljard när jag var yngre (lol) och skämde ut mig på några tävlingar (lol igen). Snooker railade jag som fan på TV ett tag men jag har faktiskt inte provat en enda gång. +1 om Ronnie the Rocket såklart. Han är biljardens Zlatan kan man säga (tänkte skriva Messi men jag har aldrig gillat honom). Tony Drago var nog roligast att titta på i övrigt. Han spelade alltid så sinnessjukt fort. Riktig superLAG med, om ni ursäktar den dåliga pokerliknelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2010 Well done Sir Ha det super i Skåne Ty mister! Spelat en jävla massa biljard när jag var yngre (lol) och skämde ut mig på några tävlingar (lol igen). Snooker railade jag som fan på TV ett tag men jag har faktiskt inte provat en enda gång. +1 om Ronnie the Rocket såklart. Han är biljardens Zlatan kan man säga (tänkte skriva Messi men jag har aldrig gillat honom). Tony Drago var nog roligast att titta på i övrigt. Han spelade alltid så sinnessjukt fort. Riktig superLAG med, om ni ursäktar den dåliga pokerliknelsen. Hehe känns som att alla har en biljardhistoria Jag spelade mycket i gymnasiet och betalade inte får många mackor i caféterian under den tiden kan jag säga. Du borde verkligen verkligen testa snooker. Skillnaden är ungefär lika stor som den mellan allsvenskan och premier league. ------------------------------------------ Semitilt att internet är så ruttet på tåget att jag inte riktigt vågar grinda.. Hann iaf med att plussa dryga 100 amerikanska innan jag insåg detta.. Blir väl att slösurfa och grinda serier istället antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Ni glömmer ju Jimmy White -Men han har kanske har lagt av. Vad hette den där med jätteglasögonen? Finns många sköna historier om snookerpro:s. Tycker det är svårt och jämföra snooker med biljard, snooker är 100 gånger svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2010 Ni glömmer ju Jimmy White -Men han har kanske har lagt av.Vad hette den där med jätteglasögonen? Finns många sköna historier om snookerpro:s. Tycker det är svårt och jämföra snooker med biljard, snooker är 100 gånger svårare. Känner inte igen Jimmy White faktiskt.. Får ta en titt på youtube tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Känner inte igen Jimmy White faktiskt.. Får ta en titt på youtube tror jag Hur kan du inte känna igen han Måste ju vara den största inom snooker tillsammans med Ronnie, Steve Davies, Hendry osv =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Steve Davis lirar nl200+ på ipoker under nicket IMTHEREADER. Riktigt kass, spelar 30/15 men upp 31k enligt ptr så antar han gör något rätt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts