Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja alla på PF!! jag är nog den mest seriösa och mest fattiga hära (förutom torktumlarfredde) Ska bli kul att skriva dagbok då jag tycker det är för många fattiga fattiglappar som har tråkiga dagböcker här. följ våran resa genom chips godis $mutstvätt och highstakes här på pokerforum!! önska oss färna GL!

Postad

Ja, jo det är ju alltså jag som är torktumlarfredde... Mitt liv suger, allt suger.

Fattigast på PF , men har blivit stejkad av Chipshenke på låga nivåer (svs).

Gick åt helvete idag , folk lägger sig inte preflop och då blir man utdragen :(

Postad
SyltLARS hahaha :-)

ett sånt där nick där man tänker "han kommer aldrig kunna bli bra på poker"

prove me wrong :-D lycka till grabbar

AJAJAJ vilket påhopp mot syltLARS. kan garantera digh att sylten kommer prowe u are wrong "KIMAck88" Hu4RuLLe?

Postad
gick ju walla för min stjekkompanionen igår! plussa massa piz0r

Det gick bra för min stejkklient igår. Från 1001 kronor slutade han på 2972 på saldot. En fin plusdag med andra ord. Jag tror jag själv ska sätta mig och spela lite på kontot.

Idag fick fiskarna smaka :D:D:D :twisted::twisted::twisted:

Vann 25 pizzor :shock: :shock:

Skall unna mig en nu.

Postad

ALLTSÅ FITTHORA OCKSÅ BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, STÄNGER NER MIN FÖRSTA DAG PÅ SVS O KOLLAR RESULTATET, +998.67 ALLTSÅ VARFÖR??!?!? VÄGRA VARA ÖVER 1000kr IALLAFALL, HATAR LIVET. SÅ JÄVLA LESS.

nej men skämt åsido (inte resultatet) en liten tankeställare åt alla jävla plusswhinare som klagar när dom springer dåligt men ändå är pluss, skämmas borde ni göra!!

Nu ska jag först in och vinna 2 kronor till så jag kan njuta av att dubblat min rulle första kvällen. PUSS & GODNATT

Edit: sagt och gjort

Postad

Ryktas om att torktumlarfredde springer iskallt på statens klient idag! Till och med så tråkigt så jag inte orkar skriva två versioner av denna text. Han ska posta lite händer från pokertracker bestämmer jag här och nu. Försök att inte yellowa kontot snälla söt du!

Postad

torktumlarfredde torskade 10-20 inköp idag. Ingen bra dag. Verkligen. På något sätt. Trevlig hand nedan.

Grabbed by Holdem Manager

PL Omaha $15(BB) Replayer

BB ($2,365)

Hero ($465)

UTG ($1,745)

CO ($19,267)

BB posts (SB) $7.50

Dealt to Hero Q:heart: 8:club: 9:club: J:heart:

fold, CO raises to $52.50, BB calls $45, Hero raises to $180, fold, BB calls $127

FLOP ($412) T:club: 9:diamond: K:club:

BB checks, Hero bets $285 (AI), BB calls $285

TURN ($984) T:club: 9:diamond: K:club: T:spade:

RIVER ($984) T:club: 9:diamond: K:club: T:spade: T:heart:

BB shows J:spade: Q:spade: T:diamond: A:diamond:

(Pre 57%, Flop 35.9%, Turn 52.5%)

Hero shows Q:heart: 8:club: 9:club: J:heart:

(Pre 43%, Flop 64.1%, Turn 47.5%)

BB wins $969

Postad

fick vinna en del svenska riksdaler idag på kanske tusssen händer. miljonrullen är nu uppe i (hidden). Ryktas även att det spelades 25/50 idag också, resultat behöver vi inte gå in på. dålig uppdatering på mina kompisar hära. imorgon ska det spelas poker och efter det ska det drickas alkohol. fan va skönt de kommer vara att vara mer rik än vanligt när rullen är stor (någon månad).

-1 till nitsen

Boss Media $10/$20 No Limit Hold'em - 5 players - [/url]

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $5060.27

BTN: $560.52

SB: $4380.62

BB: $5664.65

Hero (UTG): $4333.44

Pre Flop: ($30.00) Hero is UTG with K :heart: K :club:

Hero raises to $70.00, 2 folds, SB calls $60, 1 fold

Flop: ($160.00) 3 :club: K :diamond: 8 :diamond: (2 players - 1 is all in)

SB checks, Hero bets $120.00, SB raises to $4300.00, Hero calls $4140.44 all in

Turn: ($8555.88) Q :diamond: (2 players - 2 are all in)

River: ($8555.88) 6 :club: (2 players - 2 are all in)

Final Pot: $8550.88

Edit: Vart lite konstigt med HHn men FI hade iallfall AA... UL SRY OSV

Postad

Fick hemsläp inatt. På min mobil heter damen Johanna H, när jag söker på namnet på hitta.se kommer det ett utländskt namn som jag inte kan uttala trots flera försök och jag har redan glömt hur tjejen ser ut. Bra kväll?

Postad
Fick hemsläp inatt. På min mobil heter damen Johanna H, när jag söker på namnet på hitta.se kommer det ett utländskt namn som jag inte kan uttala trots flera försök och jag har redan glömt hur tjejen ser ut. Bra kväll?

Om alla värdesaker är kvar och inte trumpen gör ont eller ser konstig ut,skulle jag tippa på en bra kväll ;-) .

Postad
Om alla värdesaker är kvar och inte trumpen gör ont eller ser konstig ut,skulle jag tippa på en bra kväll ;-) .

Sjukt att allt är klart. Även liverullen som ligger utspridd väl synlig i ett öppet skåp. Fick precis ett sms från nämnda tjej: "ses vi ikväll?" och jag har ingen aning vem det är...lösning??

Postad
Sjukt att allt är klart. Även liverullen som ligger utspridd väl synlig i ett öppet skåp. Fick precis ett sms från nämnda tjej: "ses vi ikväll?" och jag har ingen aning vem det är...lösning??

Boka en dejt ute,passar hon inte kanske hon har söta vänner om inte brukar det vara mer lättraggat med damsällskap :mrgreen:

Postad
Boka en dejt ute,passar hon inte kanske hon har söta vänner om inte brukar det vara mer lättraggat med damsällskap :mrgreen:

Fick reda på vem det var. Stort misstag.

Idag är det en misärsöndag utan att ha spelat en enda turre. FML på riktigt.