Drekari Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 tjena, Jag började nyss lira lite på ftp och mitt pokertracker funkar inte riktigt som det ska. Jag får inte fram någon information ( HuD ) på mina motståndare vid borden och jag förstår inte riktigt varför.. Så om det är någon erfaren ptanvändare där ute så är jag öppen för förslag! // Drek! Citera
Duekass Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Vet ej tyvärr, prova starta om pokertracker, d får jag göra ibland men låter pokersajten vara igång, en fråga, hur får man table tracker att fungera på SVS, får ingen stats, bara fram bord och vilka som sitter men ingen stats? Citera
Drekari Postad 2 November , 2010 Författare Rapport Postad 2 November , 2010 Hmm okej, har testat och startat om skiten men det funkar inte, helskumt! behöver hjälp asap då jag sitter och lirar, lite störande utan hud Citera
Hejja Postad 3 November , 2010 Rapport Postad 3 November , 2010 Har du ftp inställt pa engelska? Citera
Drekari Postad 3 November , 2010 Författare Rapport Postad 3 November , 2010 Har du ftp inställt pa engelska? Nope, svenska.. Spelar det någon roll? Citera
Drekari Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Postad 4 November , 2010 Ställde in det på engelska och nu funkar allt som det ska, tackar så mycket (: Citera
Recommended Posts