Woarda Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Hej, Hur tror ni online-pokern ser ut om 10 år? Fler eller mindre nätverk? Är intresset större för Poker jämfört med idag? Eller har monopolet och bottarna satt käppar i hjulet för onlinepokern? Citera
hawg Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Jag tror att det kommer att finnas väldigt mycket robotar och raketer i framtiden. Och även att folk kommer att bo på månen. Citera
bjoelle Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Jag tror att det kommer att finnas väldigt mycket robotar och raketer i framtiden. Och även att folk kommer att bo på månen. Frågan är ju då om det är monopol på nätpokern på månen, eller om det är en fri spelmarknad där....? Citera
affe2000 Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Frågan är ju då om det är monopol på nätpokern på månen, eller om det är en fri spelmarknad där....? Det beror ju på om Dennis Hope vill ha en reglerad marknad eller inte Dennis Hope. År 1980 förkunnade Hope sin äganderätt över månen efter att ha sprungit på ett kryphål i det internationella månfördraget. Hope har sedan dess gjort en förmögenhet på att sälja "utomjordiska domännamn" och månhektar, som sålts för 30 dollar styck. 3,7 miljoner personer världen över har redan investerat i "månmarker", menar National Geographic, men ingen regering erkänner försäljningarna som lagliga. Det outredda kryphålet Dennis Hope säger sig ha funnit är att rymdfördraget från 1967 fastslår att inga "suveräna stater" kan utropa sig som ägare av rymdområden, men fördraget säger ingenting om huruvida "enskilda personer" kan göra det eller inte. Citera
CoffeK Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 alla på pokerforum är miljonärerer:mrgreen: alla kineser går crazy fria nätverk jänkare spelar dygnet runt å alal får 100%RB!!!!!!!!!!!!!! Citera
Trillske Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Smart kille som sålde ihop en liten arme. Inte så svårt att sopa en ensam snubbe under mattan om luckan visar sig vara en lucka. Pokern om 10 år är... antagligen ganska lik dagens. Utveckling är alltid överskattat, specielt då dess framtida dignitet. Snäppet färre uppstickare, och snäppet stabilare giganter. Gäller nog både spelarbasen och nätverken. Jag sitter i en källare och grindar micro för att försörja mig tills min novell blir publicerad. Citera
blää Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Alla får bara spela mot landsmän enligt italiens/fransk modell, vilket gör att det är omöjligt att få någon action alls för oss svenskar förutom på svs. Genom detta har svs tagit 99% av svenska marknaden och höjer raken till 25% på cashgames och 50% på turrar. Citera
papiPope Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Hotet mot nätpokern är monopolet/att spel mot utlänska spelare förbjuds imo. Dock är det ju inte bara Sverige som kan göra något åt saken, stängs alla andra länder har vi ju inga att spela mot.. Pokern kommer väl aldrig att dö ut, folk vill ha pengar. Edit: Alltså +1 på blää Citera
bananuz Postad 4 November , 2010 Rapport Postad 4 November , 2010 Jag tror att det kommer att finnas väldigt mycket robotar och raketer i framtiden. Och även att folk kommer att bo på månen.this, plus att Ivey kommer att ha alla online monies. Citera
Recommended Posts