hejjahejja Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Hej Kör ibland lite livepoker med några kompisar. Inga jätteduktiga spelare, tror dock de är lite bättre på att spela live än vad de är på internet. Ofta lite klagande på hur de alltid förlorar med AA och sånt klassiskt gnäll. Iaf nu till kvällen. Vi hade spelat 3h och jag hade byggt upp en stack på kanske 1200-1300 kr. Spelet hade blivit lite lösare, speciellt en som börjat fiska med rätt mycket (vi kan kalla han för Y). Han kan även börja spela skithänder ibland, som tex J5 off vann han en stor pott med någon timma innan. Blinden är 5-5kr och Y öppnade upp med 15 kr (med en stack på 1400?), jag på sb synar med 68s och BB 3bettar till 50 kr (han har väl ca 500 kr). Han har åkt på några små smällar innan och inte riktigt lyckats med sina 3bets, både han som öppna och jag synar. Flopp: 68T, kom inte ihåg om det var något färgdrag eller ej men tror inte det. Jag checkar BB öppnar med 110kr(?) Y raisar till 220 kr. Vad ska jag göra? BB är jag inte rädd för, sitter han på pp så har jag han, tror inte han klonkat TT. Y kan ha lite vad som helst känns det som, han kan göra en form av koll om BB ens har något. Citera
Mjukis Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Dega och gå och hämta mer pengar från myntskålen om den inte står? Citera
Eblinho Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Y? sådär kan man ju väl inte heta Citera
Qhunden Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Nä men syna och låt nån göra bort sig, dega turn dvs. Citera
Akumila Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Y? sådär kan man ju väl inte heta Nänä, men det är ju förstås skådespelare och så Citera
Tottyville Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Y? sådär kan man ju väl inte heta Y är väl inget namn! Jerry är ett namn, Jeff är ett riktigt namn! Kenta är ett bra namn! Citera
Eblinho Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Nänä, men det är ju förstås skådespelare och så mvh Kissobajslovski Citera
Qhunden Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 mvh Kissobajslovski Han var väl ändå regissör? Citera
hejjahejja Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 japp gjorde lite fel för degade floppen sen. BB foldade och Y synade med floppad nöt! Fick inte dra ut. Y kan man inte heta, men man kan kalla någon för Y. Personens riktiga namn kommer ni aldrig få veta ;p Citera
Eblinho Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Han var väl ändå regissör? ja han är mannen bakom den gula och den bruna filmen Citera
Akumila Postad 4 November , 2010 Rapport Postad 4 November , 2010 mvh Kissobajslovski Haha, härligt, då var jag rätt ute. Kände att det fanns en risk att jag skulle uppfattas som väldigt weird Citera
Eblinho Postad 4 November , 2010 Rapport Postad 4 November , 2010 Haha, härligt, då var jag rätt ute.Kände att det fanns en risk att jag skulle uppfattas som väldigt weird sjuk read faktiskt wp Citera
Recommended Posts