Mecklenburgare Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Nba startar inatt och här mitt första spel för säsongen blir.. Spel 7 Match: Los Angeles Lakers - Houston Rockets Liga: NBA Spel: Houston Rockets +7.5 Odds: 1.91 Bolag: Ladbrokes Insats: 3500:- Spelstopp: 27/10 04:30 Varför Ladbrokes? De har väl i princip alltid sämst odds. Citera
hofling Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Samtidigt som jag håller på att skriva klart min info som ska upp på första sidan, så bjuder jag på (för mig) en top 10 grind låt! Tyvärr finns denna ej på spotify Men länka gärna era favorit grind låtar Info är nu uppe för båda spelarna och races om vem av oss två som kan vinna mest är nu igång! Citera
boman Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 gl! riktigt bra låt när man backar! Citera
m1978 Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Är ditt spel på Los Angeles inatt rygg på någons tips eller ditt eget? Lite sugen att skeppa in lite på den matchen med men noll koll nu när säsongen inte startat än Citera
Mecklenburgare Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Är ditt spel på Los Angeles inatt rygg på någons tips eller ditt eget? Lite sugen att skeppa in lite på den matchen med men noll koll nu när säsongen inte startat än Är ju spel på Houston Citera
jason Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Q: Använder du dig aldrig utav oddsbörser (Betfair, Betdaq etc)? Om inte, vad är orsaken till det? Lycka till & Hejja Villa! Citera
jodan Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Samtidigt som jag håller på att skriva klart min info som ska upp på första sidan, så bjuder jag på (för mig) en top 10 grind låt! Tyvärr finns denna ej på spotify Men länka gärna era favorit grind låtar Info är nu uppe för båda spelarna och races om vem av oss två som kan vinna mest är nu igång! Ladda ner den och lägg in den i spotify själv. Bara att dra in låten i spellistan. Har du inte låten på datorn kan du ladda ner den från youtubeklippet du länkade till. Citera
hofling Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Ladda ner den och lägg in den i spotify själv. Bara att dra in låten i spellistan. Har du inte låten på datorn kan du ladda ner den från youtubeklippet du länkade till. Hade jag inte en anning om faktiskt, tack för hjälpen! Skönt dagbok du har btw! Får hoppas våran kan skapa samma intresse som din Citera
hofling Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Grönt är skönt som man brukar säga.. Första sessionen sluta + 140E Är dock inte helt nöjd med mitt focus. Var bra till en början men sista 15minuterna valde jag att stänga ner för att ta en kortare paus, åter få focus och börja om mer focuserad! Tänkte försöka lägga upp lite händer, och förklara mina tanker och varför jag gör som jag gör.. Men för det behövs acc på weaktight Ir? Help plz Tycker mitt spel är ganska oförutsägbart och försöker hela tiden sätta press på Fi och låta dom få ta det svåra beslutet. Vilket jag tycker många regs kan tycka är svårt att spela mot och känns som dom ofta kommer ur sin comfort zone och börjar göra moves som dom kanske inte annars skulle göra. Lite stats: Vpip 22.8 - Pfr 18.2 - 3bet% 8.1 - Agg 3.4 För månaden är jag + 2050E på nl50, på ca 110000 händer. Citera
m1978 Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 ryggade ett av dina spel och satte över 3,5 mål mellan sverige och norge till 3.35. nu gjorde sverige 3-1 med 5 min kvar så de var ju trevligt Citera
mira Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Kul DB... Du skrev att du spelar på bandy på UB, NB och Bet365. Undrar bara vad du har för limit, speciellt på Bet365. Citera
vessel89 Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Ska följa denna.. Sportbettar vid sidan om pokern så kul att en sådan här dagbok kom upp Har du något spreadsheet man kan följa någonstans? Citera
Recommended Posts