okocha Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Jag skulle gärna vilja ha ett rakt svar på den här frågan. Är det så att nordic bet i någon form betalar eller har betalat pengar för att synas på forumet? mvh Dannez Citera
Elitloppet Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Nåja, viss skillnad är det ändå. Citera
okocha Postad 25 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Nåja, viss skillnad är det ändå. ja, du har rätt som vanligt puni =) jag har nämligen inget egenintresse i en konkurrent till sajten som tråden handlar om. Citera
Jennez Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Jag skulle gärna vilja ha ett rakt svar på den här frågan. Är det så att nordic bet i någon form betalar eller har betalat pengar för att synas på forumet? mvh Dannez Ja, vi betalar precis lika mycket som Svenska Spel. Citera
Elitloppet Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Nåja, lite mer skillnad är det nog. Citera
Staahla Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Gråzonsföretag som T6 och Nordicbet har jag inte mycket till övers för. Tack och lov finns det seriösa och pålitliga aktörer som Svs att tillgå i pokerdjungeln. Citera
Jennez Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Gråzonsföretag som T6 och Nordicbet har jag inte mycket till övers för. Tack och lov finns det seriösa och pålitliga aktörer som Svs att tillgå i pokerdjungeln. Humor. Citera
devalanteriel Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Ja, vi betalar precis lika mycket som Svenska Spel. Det betvivlar jag starkt. Citera
Jennez Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Det betvivlar jag starkt. Ok, fel av mig. Jag vet givetvis inte vad SvS betalar. Jag utgick ifrån att det var samma eftersom vi båda har sajttrådar. Citera
Anref Postad 24 Maj , 2011 Rapport Postad 24 Maj , 2011 De sponsrade fel spelare. nån som har lust att berätta mer Citera
Recommended Posts