monteramita Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Sjukvården visar inte heller sitt nummer. Så om du inte svarar när dom ringer och ska berätta att du har rövcancer så är det din förlust. Har jag rövcancer så har jag, jag mår väl inte bättre av att veta om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Blev uppringd häromdagen från något undersökningsföretag eller dylikt, ställde dock upp på deras 3minuters intervju med lite typ randomfrågor, kännde lite why not vafan ? 3min av min ack så dyrbara tid kan jag då fan spendera för o hjälpa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Har jag rövcancer så har jag, jag mår väl inte bättre av att veta om det? Men dina anhöriga kanske vill veta i förväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Ibland får jag för mig att svara obrytt på telefonförsäljarnas frågor och låta de köra sitt 5 minuters snack och sen när de frågar om man är intresserad så säger man helt självklart att nej jag är inte intresserad. Det är roligt och skönt att känna den förvånade vibben och irritationen på att de inser att de pladdrat på i 5 minuter till någon som aldrig någonsin kommer köpa produkten oavsett pris och vad de säljer, mest för principens skull. Rätt åt dom jävlarna. Samhällets bottenkrypare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Ja... Eller bara lägga av luren typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Nae du förstår väl att han då måste utmana telefonisten HU, som tackar nej efter att Trillske framställt sina krav i 29 minuter. Trillske tjatar vidare tills han får ett ja av telefonisten, som dock bara kan spela efter kl 18 varje dag. Trillske kan bara spela innan 18, inte efter. Och det har blivit jobbigt för e v e r y o n e I lol'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
monteramita Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Men dina anhöriga kanske vill veta i förväg... lol JAG vill inte att mina anhöriga ska veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Hur vet du att det var samma nummer som ringde om det var okänt bägge gångerna? Mindblasting imo Det var nog så att numret syntes men var okänt för telefonens innehavare... Radiotjänst kör inte med dolt nummer. Dessutom är det bra att han numera betalar och därmed sponsrar publicservice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Jag är rätt säker på att det är entraction/skins på entraction som läcker ut uppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts