MikeTime Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Edit: om jag jobbar lite på det kanske jag skulle kunna hitta nån ännu sämre att ta med mig också... Iofs så kommer troligtvis TotalFarsa men ta med nån mer du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Iofs så kommer troligtvis TotalFarsa men ta med nån mer du. Jag står för att anytwo kan dra ut mig på de mest fantasifulla sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Jag står för att anytwo kan dra ut mig på de mest fantasifulla sätt. Hört talas om pokertermen pot comitted? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Hört talas om pokertermen pot comitted? It takes a special kind of stupid to call an allin med 23s på A4x med en femma död pre, commitad eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 It takes a special kind of stupid to call an allin med 23s på A4x med en femma död pre, commitad eller ej Inte ofta jag sett Mike rodna... Jag är glad att jag satt vid bordet och fick se detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bensjo Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Om tiden stämmer så är jag oxå med kan nog ta med 3-4 fiskar till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 It takes a special kind of stupid to call an allin med 23s på A4x med en femma död pre, commitad eller ej Tycker nog det är sämre att potcommita sig pre med 23s än att syna när man är potcommitad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Tycker nog det är sämre att potcommita sig pre med 23s än att syna när man är potcommitad...Vilket såklart är riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Intresset verkar ju finnas för detta.. dags att boka upp hotellet kanske och sätta ett datum? Jag förhands reggar mig här och nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Japp Jag tror det kan bli fullt fort, en förhandsreggning från mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Jag med, jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 BUMP MIKE 3st som har förreggat här *hets hets* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bensjo Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 lägg med mej + 2 i den bokningen dvs 3 st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mani08 Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Låter väldigt intressant, är nog med om datum passar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aceofclubs Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Klart intresserad om datumet är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xcobra Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Hur går det med planerna? Blir det något öht? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majasfar Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Kommer om datum passar,tar nog med mej mitt entourage på 3-4 pers oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 BUMP MIKE 3st som har förreggat här *hets hets* BUMP BUMP BUMP BUMP BUMP BUMP BUMP BUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2010 BUMP BUMP BUMP BUMP BUMP BUMP BUMP BUMP Haha, ja, nu är det ju som sagt inte jag som sköter alla detaljer. Se mig som en konsult bara . Återkommer så fort vi varit iväg och kollat lokaler och snickrat ihop ett avtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Antar att cg osv kommer finnas på plats? Låter skitskoj, och är säkert med om datum passar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2010 Antar att cg osv kommer finnas på plats? Inga kommentarer. LI:s fanclub är ju numera betalande partners på pf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Haha, ja, nu är det ju som sagt inte jag som sköter alla detaljer. Se mig som en konsult bara .Återkommer så fort vi varit iväg och kollat lokaler och snickrat ihop ett avtal. ok =) låter bra det, tänkte bara väcka dig efter 3v utan post här, så du inte glömt bort din egen tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Intresserad, men vore det inte bättre att lägga turneringen fre-lör så att man kan kröka efter FT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Är inköpet på en lagom nivå? Tycker inköpet är för lågt, orka åka till annan stad för att spela med ett inköp på 2k, bättre med 5-10k samt ordna med satteliter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Tycker inköpet är för lågt, orka åka till annan stad för att spela med ett inköp på 2k, bättre med 5-10k samt ordna med satteliter. Kanske inte så många på pf som vill lägga dom summorna? Du kan ju alltid dra iväg på wpt/ept/wsop/emop om det passar plånboken bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts