Gå till innehåll

SNG Dagbok Nu med lite HH:s!


Ronken1491911767

Recommended Posts

Har övergett ipoker då nätverket har väldigt dåligt trafik och på SNG sidan har man hört väldigt mycket om olika bot program och rigg-grejer. Och jag avskyr klienten, så det blev det en flytt till stars.

 

450$ satte jag in på Pokerstars och kommer från det börja bygga rulle, första nivån kommer vara 3.4$.

 

Jag kommer spela turbo sng:s och kommer därför köra med 0,5% BR Managment, alltså ett inköp kommer vara 0,5% av min rulle. Detta kanske låter lite många inköp, men jag vill vara säker på min rulle och swingsen kan blir stora eftersom det är turbo

 

November Målet för november är att nå 1100$ i rullen så vi kan hoppa upp till 5.5$ nivån. Resultat från sessions kommer postas under tiden, eventuellt ett par grafer också.

 

December Målet för December kommer att vara att hoppa upp ytterligare en nivå. Detta kan bli svårt, men ska försöka få så mycket volym som möjligt. Resultat från sessions kommer postas under tiden, eventuellt ett par grafer också.

 

Det var nog det. Om det är nått annat, fråga på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nice! Samma fråga som ovan, vilket nätverk ska du lira? Jag kör SnG på $5-nivån nu jag också! :)

 

Om du blir sugen på att whinea av dig eller dela med dig av erfarenheter eller säga vad fan som helst så är du välkommen att skriva i min DB: http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/49712-sng-db-vaelkommen-att-joina-29.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Samma fråga som ovan, vilket nätverk ska du lira? Jag kör SnG på $5-nivån nu jag också! :)

 

Om du blir sugen på att whinea av dig eller dela med dig av erfarenheter eller säga vad fan som helst så är du välkommen att skriva i min DB: http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/49712-sng-db-vaelkommen-att-joina-29.html

 

Postcount horande ftw;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var tänkte du/lirar du?

Statistikprogram?

 

 

GL i vilket fall:-)

 

Lirar ipoker, mest för jag starta där med bonus.

 

Statistikprogram just nu är bara excel, har iofs även holdem' manager. Dock inte med sng applikationen.

 

Om någon har tips på något bra statistik program för SnG's så hade jag inte bangat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Samma fråga som ovan, vilket nätverk ska du lira? Jag kör SnG på $5-nivån nu jag också! :)

 

Om du blir sugen på att whinea av dig eller dela med dig av erfarenheter eller säga vad fan som helst så är du välkommen att skriva i min DB: http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/49712-sng-db-vaelkommen-att-joina-29.html

 

Låter ju kanon! Ska se till att följa din DB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand History for Game 3259992492 ***** (IPoker)

Tourney Hand NL Texas Hold'em - Tuesday, October 19, 03:17:10 ET 2010

Table Maui Jackpot Sit N Go 508538211 (Real Money)

Seat 1 is the button

Seat 1: 1BOLLYWOOD1 ( $935.00 USD )

Seat 2: Alkonaftpro ( $1800.00 USD )

Seat 3: redsam69 ( $840.00 USD )

Seat 4: L3genden ( $985.00 USD )

Seat 5: mariskoj ( $1060.00 USD )

Seat 7: Muddel ( $1470.00 USD )

Seat 8: thefrosty1 ( $980.00 USD )

Seat 9: bethi ( $1930.00 USD )

Alkonaftpro posts small blind [$10.00 USD].

redsam69 posts big blind [$20.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to L3genden [ Ah Ac ]

L3genden raises [$60.00 USD]

mariskoj raises [$210.00 USD]

Muddel folds

thefrosty1 folds

bethi folds

1BOLLYWOOD1 folds

Alkonaftpro folds

redsam69 folds

L3genden raises [$925.00 USD]

mariskoj calls [$775.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 6s, Kh, 6d ]

** Dealing Turn ** [ 7s ]

** Dealing River ** [ 5c ]

mariskoj wins $2000.00 USD from main pot

mariskoj shows [6h, As ]

 

Rolig dag idag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand History for Game 3263762845 ***** (IPoker)

Tourney Hand NL Texas Hold'em - Thursday, October 21, 09:53:32 ET 2010

Table Maui Jackpot Sit N Go 509440731 (Real Money)

Seat 1 is the button

Seat 1: Marina1970 ( $2120.00 USD )

Seat 2: marco74bis ( $4575.00 USD )

Seat 7: L3genden ( $1210.00 USD )

Seat 9: quesera1959 ( $2095.00 USD )

marco74bis posts small blind [$200.00 USD].

L3genden posts big blind [$400.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to L3genden [ Qh 9h ]

quesera1959 folds

Marina1970 folds

marco74bis raises [$600.00 USD]

L3genden raises [$810.00 USD]

marco74bis calls [$410.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 4d, 8c, 3c ]

** Dealing Turn ** [ Jh ]

** Dealing River ** [ 4s ]

marco74bis wins $2420.00 USD from main pot

marco74bis shows [6d, 6s ]

 

Är det en okej push hand?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla skit vilken dag, allting går åt helvete, nästan iallafall.

Det började bra med att jag kom 4:a i en 10 dollars turre och fick 120 dollars för det, men sedan har det gått utför på SnG:sen.

Vinner inga flips och blir utdragen konstant.......:roll:

Så ligger -50 $på SNG:s men det blir ändå ett dags + på 70 $ +

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Fy fan vilken dag, idag. Snökaoset här nere i skåne är jobbigt, bussen till skolan var 20 min sen kl 8 på morgonen när det är 3- grader. Det blev ganska kallt i sina converse redan efter 5 min, sedan när man väl är i malmö så ska man på någon mässa, och detta var man knappast ensam. Alla som gick tredje året skulle dit, och alla bussar var fulla typ efter andra hållplatsen. Vilket resulterade i att jag var tvungen att gå 3km från mässan till Södervärn (lyckades ta bussen dit). Precis varit på gymmet och kört ett benpass, nu blire käk och dusch. Sedan ska vi sätta igång lite grindande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg i din startpost att du bytt från ipoker till Pokerstars.

Men ändå är dina HH från jackpot SNG (ipoker).

Var spelar du egentligen?

 

När jag ändrade site så ändrade jag också startpost. Eftersom jag bytte site ett tag efter jag startat denna DB:n på Ipoker så har jag postat en hel del HH:s därifrån också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt gått bra idag so far, städade lite i huset som lovat. Bytte lakan och överkast o s v, så nu har man en härlig säng att lägga sig i ikväll. Sedan bar det av till gymmet. Snön/slasket frös inatt så det var rent utsagt omöjligt att cykla, var väldigt nära på att slå ihjäl mig redan på utfarten. Så det blev att ta en promenad till gymmet, iofs inte så långt bara 500 m typ :roll:

 

Blev lite poker nu, kört 24st so far med ett pluss på ca 25 $. Ska spela lite Heroes of Newerth nu som break, sedan blir det lite fler SNG:s. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...