Frotis39 Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Hej. Har nu spelat poker i ca 7-8 månader. Under denna tid har jag tagit mig från NL10 till NL50. Men mina planer är att kunna livnära mig på pokern och då måste jag iallafall ta mig upp till NL200 enligt mig själv. För att detta ska vara möjligt så skulle jag behöva lite hjälp. Kan grunderna och är på god väg att bli en mer avancerad pokerspelare. Men när man inte har några närmare vänner att få hjälp av eller någon som kan ge mig en spark i rätt riktning så blir det svårare. Läser mycket och kollar mycket på videos men ändå är jag bara en break-even spelare på NL50 just nu. Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig? Snacka lite på msn och ge mig lite olika riktmärken vad det gäller stats och annat viktigt? Är väldigt tacksam för svar. Skriv här eller PM:a mig om du vill dela med dig av dina kunskaper. //Dennis Citera
urmy Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Du tror alltså att någon helt frivlligt delar med sig av sina kunskaper för att du ska bli bättre? Som dom säkert lagt bra många timmar på få fram själva? GL. edit: dags att sluta vara bitter snart, men dessa idiottrådar hjälper inte direkt Citera
fiddski Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 du kan ju alltid starta dagbok som du kan posta lite händer i. Citera
wahlen1 Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Hej. Har nu spelat poker i ca 7-8 månader. Under denna tid har jag tagit mig från NL10 till NL50. Men mina planer är att kunna livnära mig på pokern och då måste jag iallafall ta mig upp till NL200 enligt mig själv. För att detta ska vara möjligt så skulle jag behöva lite hjälp. Kan grunderna och är på god väg att bli en mer avancerad pokerspelare. Men när man inte har några närmare vänner att få hjälp av eller någon som kan ge mig en spark i rätt riktning så blir det svårare. Läser mycket och kollar mycket på videos men ändå är jag bara en break-even spelare på NL50 just nu. Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig? Snacka lite på msn och ge mig lite olika riktmärken vad det gäller stats och annat viktigt? Är väldigt tacksam för svar. Skriv här eller PM:a mig om du vill dela med dig av dina kunskaper. //Dennis Du kan ju hyra coach, vilket kostar mycket men är nog väldigt bra. Läs pokerböcker, finns väldigt många bra, läs på internet, kolla på pokersidor, tex deuces cracked osv. Citera
okocha Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 dags att sluta vara bitter snart signaturmaterial!! två utropstecken på kroons vis Citera
urmy Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 signaturmaterial!! två utropstecken på kroons vis Ska klippa mig och posta månadsgrafen sen så fattar nog dom flesta edit: kanske köra på gamla rosa skjortan avataren igen? Citera
Frotis39 Postad 15 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Du kan ju hyra coach, vilket kostar mycket men är nog väldigt bra. Läs pokerböcker, finns väldigt många bra, läs på internet, kolla på pokersidor, tex deuces cracked osv. Om jag hade haft pengarna till det så hade jag gärna gjort det, jag tror att en tränare hade varit väldigt bra för min utveckling. Men jag har helt enkelt inte råd. Jag har läst pokerböcker, kollat filmer, läst i forum. Det känns som att jag har potential, men att jag behöver en hjälpande hand. Det är svårt när jag inte har några pokerkompisar. Citera
thefman Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 dan glimne skrev en bok som avslöjar hemligheterna bakom vinnande poker. det var efter att ha läst just denna boken som isildur1 började krossa allt motstånd. Citera
Frotis39 Postad 15 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2010 dan glimne skrev en bok som avslöjar hemligheterna bakom vinnande poker. det var efter att ha läst just denna boken som isildur1 började krossa allt motstånd. Hahahaha! Citera
Penils Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Text Som alltid. Lär dig spela poker ordentligt först ist för att stirra på stats. Citera
DrRoland Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Det går inte att vinna på NL50 ändå. Citera
Amutu Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Kan hjälpa dig i utbyte att du donerar 10% av din vinst i 2 månader till valfri fond (Barncancerfonden etc. ) Accepterar du detta erbjudande så hör av dig Citera
Frotis39 Postad 16 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Kan hjälpa dig i utbyte att du donerar 10% av din vinst i 2 månader till valfri fond (Barncancerfonden etc. ) Accepterar du detta erbjudande så hör av dig Eftersom jag inte förstår hur jag ska skicka pm till dig då jag är en nybörjare på att hänga i forum så skulle jag uppskatta om du kan skicka ett mail till Frotis39@hotmail.com så kan vi prata om det. Jag är väldigt intresserad iallafall. Citera
MaiPenRai Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Det går inte att vinna på NL50 ändå. true that, <3 rakeback Citera
jm_j Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 edit: dags att sluta vara bitter snart, men dessa idiottrådar hjälper inte direkt signaturmaterial!! +1 OT: Bara å gneta på. Pengarna kommer in om man har lite tålamod eller orkar porra med 10+ bord. Citera
Joeduck Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Kan hjälpa dig i utbyte att du donerar 10% av din vinst i 2 månader till valfri fond (Barncancerfonden etc. )10% av varje pott? Välj min fond plz. Citera
Penils Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Kan hjälpa dig i utbyte att du donerar 10% av din vinst i 2 månader till valfri fond (Barncancerfonden etc. ) 10% av ingenting är ju rätt billigt Citera
Amutu Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 10% av varje pott? Välj min fond plz. 10% av totala vinsten /månad. Citera
Recommended Posts