Pokermannen_ Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Postad 14 Oktober , 2010 B2B, Boss, Party.. stakes? Citera
-samba- Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Skulle kunna tänka mig att flippa då och då på BOSS. Men som sagt vilka stakes? Citera
BDG1 Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 vem fan skulle flippa mot dig?skriver man en sån sak på forumet är det bara för att man vet att man har edge på att flippa! Så fort någon kommer förlora mot dig kommer du att casha ut och "rubb it on your titties"! Citera
Tiggr Postad 15 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2010 vem fan skulle flippa mot dig?skriver man en sån sak på forumet är det bara för att man vet att man har edge på att flippa! Så fort någon kommer förlora mot dig kommer du att casha ut och "rubb it on your titties"! Jag skall inte sticka under stolen med att jag tror mig ha edge i flips. Men om någon känner att dom vill utvecklas genom att flippa mot lite bättre motstånd är jag intresserad. Sedan vad jag väljer att göra med mina pengar måste väl ändå vara min ensak! Citera
-samba- Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Kul att du svarar på de seriösa inläggen....Mycket snack och liten..... Citera
JohAAn1 Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Jag skall inte sticka under stolen med att jag tror mig ha edge i flips. Men om någon känner att dom vill utvecklas genom att flippa mot lite bättre motstånd är jag intresserad. Sedan vad jag väljer att göra med mina pengar måste väl ändå vara min ensak! Mer än klockrent! Citera
papiPope Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Kul att du svarar på de seriösa inläggen....Mycket snack och stor kuk meh Citera
Tiggr Postad 15 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Kul att du svarar på de seriösa inläggen....Mycket snack och liten..... Var väl inte tänkt som en stående grej utan mera ett stundens infall. Men hade väl tänkt mig något i stil med 5x nl200 kanske Citera
Recommended Posts