upandcoming Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 Här diskuterar vi Paradise Hotel 2010. Vem håller ni som favorit efter första avsnittet? Alla killarna känns svaga, tycker jag. Jag skulle inte bli förvånad om en tjej vinner. Om finalen ser ut som förra året så tror jag inte de delar priset, utan att tjejen dolkar killen. Lin är snyggast och kanske smartast bland tjejerna. Jag sätter mina pesetas på henne. Citera
Snygglenn Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Julia är snyggast men verkar skapligt blåst. Tyckte inte Lin var speciellt snygg men verkar smartast av honorna iaf. Jean-pierre blir årets hatobjekt. edit: melissa var rätt snygg också Citera
Aeis Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Här diskuterar vi Paradise Hotel 2010. Vem håller ni som favorit efter första avsnittet? Alla killarna känns svaga, tycker jag. Jag skulle inte bli förvånad om en tjej vinner. Om finalen ser ut som förra året så tror jag inte de delar priset, utan att tjejen dolkar killen. Lin är snyggast och kanske smartast bland tjejerna. Jag sätter mina pesetas på henne. Om hon är både smartast och snyggast lär hon inte vinna då de andra kommer upfatta henne som ett hot och skicka hem henne vid första möjliga tillfälle. En charmig dumskalle däremot. Det brukar funka. Citera
mr-flow Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Har 27 gemensamma vänner med Lin på face, typ 25 är krogmänniskor. Hidden "brag"! Och om jag ska vara ärlig vart det lite mycket spel på en gång tycker jag, lite väl osnaskigt. Citera
Lemiux Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Någon som vet vrf man inte kan se dem på viasat appen till iphone? Citera
Gaston116 Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Vilka dagar kommer paradise gå? Citera
padrinosftw Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Och om jag ska vara ärlig vart det lite mycket spel på en gång tycker jag, lite väl osnaskigt. Agree 100%, men kan nog bli bra. Blir lätt att folk är osäkra första avsnittet. Bara jag som mådde skit när tjejerna klagade på grabbarnas utseende? : S Citera
upandcoming Postad 14 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2010 LOL @ Melissa. Vem åker ikväll? Citera
Mecklenburgare Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Sett ett avsnitt, detta verkar vara ännu sämre än förra året, fula människor och Alex Schulman som programledare, dömt att misslyckas. Citera
Poker2007 Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Gick i samma klass som Lin förut. Hon är en rätt vettig tjej och tror hon kan spela spelet rätt bra, så jag sätter också mina dolls på henne. Citera
padrinosftw Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Gick i samma klass som Lin förut. Hon är en rätt vettig tjej och tror hon kan spela spelet rätt bra, så jag sätter också mina dolls på henne. Dollarsch Citera
Recommended Posts