Saint_Bjorn Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Jag är rätt tolerant, men de som inte tycker det här "skämtet" saknade för mycket för att ens få kallas ett skämt bryr jag mig inte så himla mycket om. Diskvalificerade åsikter. De som inte fattar att jag har distans nog att åtminstone notera ett riktigt skämt har helt missat att min avatar är en oerhört missnöjd fisk. Är du säker på att det inte är en sköldpadda? Citera
Trillske Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 hallå allihopa. glöm inte bort att ha någon typ av trasa bredvid er så ni kan torka upp mellan varven. jobbigt med fuktskador. Alltid trevligt när de erfarna kommer med tips. Är du säker på att det inte är en sköldpadda?Kan vara, men vore en besvikelse. Citera
henjon Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Det är helt klart en sköldpadda. Om den spelar HU vet jag däremot icke. Citera
dalton Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 min avatar är en oerhört missnöjd fisk. Arg och allmänt bitter är den. (blir lika rädd för den varje gång) Citera
padrinosftw Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Oj, trodde NiklasVegas var den skönaste i the office... det här var ju bara totalunket, usch! Citera
NikLasVegas Postad 10 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Oj, trodde NiklasVegas var den skönaste i the office... det här var ju bara totalunket, usch! potentiell signatur från min första pf-rapetråd. Kommer aldrig bli en tredje... Citera
SouthEast Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Jag tar alla HU. ingen har edge på mig. Jag spelar vem som helst på alla nivåer upp till 5-10 (sek). Nå? Ska kolla min kalender. Måste specificera lite detaljer angående mina sitouts. Ev. låter jag min 5-åring lira (han är bra på att luras). Citera
papiPope Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 mer än fail på hela tråden fyp Citera
Trillske Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 Nu när ni säger det noterar jag att strukturen på både panna och framförallt näsa är väldigt sköldpaddisk. Dock inte alls lika imponerande som det lilla krypet jag ägt i 20-talet år. Hursomhelst; den är ingen haj, och den är missnöjd. Citera
Teh_MoUsE Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 Exakt rätt förutom att första inlägget i den här tråden bara är pinsamt och totalt saknar humor, vilket inte hey baberiba gjorde. Trillske's pappa ? ... Citera
Steel Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 Trillske's pappa ? ... Men nej, jag uppfostrar inga sossar Citera
Nice Hand GG Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 hah påstå att heybaberiba skulle vara roligt... haha det är ju nästan roligt. Citera
Tobbee Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 Mycket humor i denna, men frågar du mig är nog den andar snäppet roligare helt ofrivilligt. Citera
Hejjzan Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 jag fattar ingenting om vad alla pratar om ? Citera
oake12 Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 jag fattar ingenting om vad alla pratar om ? Intern nördhumor... Inget att bry sig om. Citera
Metaddict Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Intern nördhumor... Inget att bry sig om. Obv bryr du dig tillräckligt mycket för att såväl läsa som skriva här ändå... Citera
lappen Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Obv bryr du dig tillräckligt mycket för att såväl läsa som skriva här ändå... Lite skillnad att förklara för nytillkomna läsare och att ge sig in i "fajten" Citera
Recommended Posts